۱۸ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۱:۱۱
لزوم برنامه ریزی و مدیریت مصرف برای عبور از شرایط کم آبی در استان همدان
مدیرعامل آبفای استان همدان تاکید کرد:

لزوم برنامه ریزی و مدیریت مصرف برای عبور از شرایط کم آبی در استان همدان

همدان - حسینی بیدار، مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان همدان باتاکید بر اینکه با برنامه ریزی و مدیریت مصرف از شرایط کم آبی امسال عبور خواهیم کرد، گفت: تعویض چهار هزار کنتور معیوب تا پایان اردیبهشت ماه سال جاری برنامه ریزی شده است

سید هادی حسینی بیدار در گفتگو با خبرنگار بازار با اشاره به کاهش بارندگی ها نسبت به مدت مشابه سال گذشته و بلند مدت گفت: البته ما به عنایت خداوند و نزول بارش رحمت امیدواریم و تنها در این شرایط است که ذوب شدن برفهای ارتفاعات می تواند بخشی از مشکلات ما را رفع کند.

وی افزود: سه سال گذشته نیز در شرایط بحرانی قرار داشتیم اما مدیریت منابع و ریزش نزولات جوی در اردیبهشت ماه ما را از این شرایط عبور داد.

با توجه به کاهش نزولات جوی نمی توان از خرداد ماه به بعد روی  برخی ذخایر آبی نظیر تصفیه خانه عباس آباد حساب کرد

حسینی بیدار با بیان اینکه با توجه به کاهش نزولات جوی نمی توان از خرداد ماه به بعد روی  برخی ذخایر آبی نظیر تصفیه خانه عباس آباد حساب کرد، گفت: تنها با برنامه ریزی و مدیریت مصرف می توان از این شرایط عبور کرد.

وی گفت: باید با بررسی نواقص شبکه های آبرسانی و مهندسی مجدد شبکه های مذکور از اتلاف ذخایر موجود جلوگیری شود.

مدیرعامل آبفای استان همچنین با تاکید بر اینکه همدان آبروی مااست، گفت: در کارنامه ما همدان با قطعی آب مواجه نبوده و به یاری خدا امسال نیز مشکلی نخواهیم داشت.

وی عنوان کرد: درراستای مدیریت شرایط فعلی؛ تهیه و نصب فشارشکن در مکانهای مورد نیاز، انجام عملیات نشت یابی،عدم استفاده آب شرب در فضای سبز، شناسایی انشعابات پر مصرف،تعویض  چهار هزار کنتور معیوب تا پایان اردیبهشت ماه سال جاری، ورود به اقدامات فرهنگی و فرهنگسازی و همچنین جلوگیری از توسعه انشعابات از الزامات است.

لزوم لایروبی تصفیه خانه عباس آباد در پایان فصل تابستان

وی همچنین بر لایروبی تصفیه خانه عباس آباد در پایان فصل تابستان و تحویل ۱۵۰ لیتر بر ثانیه آب ۵ حلقه چاه خالقوردی توسط آب منطقه ای تاکید کرد.

کد خبر: ۸۲٬۲۱۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha