۱۷ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۶:۰۱
۲۴۰ واحد مسکونی بنیاد برکت در زنجان طی شهریور سال جاری به متقاضیان تحویل داده می شود
مدیر فنی شرکت توسعه گران عمران ستاد اجرایی:

۲۴۰ واحد مسکونی بنیاد برکت در زنجان طی شهریور سال جاری به متقاضیان تحویل داده می شود

زنجان- مدیر فنی شرکت توسعه گران عمران ستاد اجرایی فرمان با اشاره به اجرای پروژه ۷۴۴ واحدی مسکن برکت استان زنجان در طرح اقدام ملی مسکن گفت: طبق پیش بینی انجام گرفته ۲۴۰ واحد این پروژه طی شهریور سال جاری به متقاضیان تحویل داده می شود.

به گزارش خبرنگار بازار،جعفر صادقی  ظهر سه شنبه در مراسم آغاز عملیات ساخت ۱۳۰ هزار واحد مسکن برکت و بهره‌برداری از ۳۰ هزار واحد مسکن محرومین  کشورو در ارتباط تصویری آنلاین با استان زنجان، گفت: بخشی از عملیات ۷۴۴ واحدی  مسکن برکت در استان زنجان آغاز شده است. 

وی اظهار کرد: این پروژه از جمله پروژه های خوب، پیشرو و ممتاز در بین ۱۳ هزار واحد مسکونی طرح اقدام ملی مسکن است. 

مدیر فنی شرکت توسعه گران عمران ستاد اجرایی فرمان  گفت: ستاد اجرایی فرمان امام (ره) نیز با همکاری مسئولین استانی زمینی به مساحت هفت هکتار را در قالب طرح اقدام ملی مسکن قرار داده و در زمان حاضر این پروژه پیشرفت خوبی دارد و در بلوکهای مسکونی هشت واحدی به صورت مستقل تعریف شده  است. 

صادقی با بیان اینکه ۲۴۰ واحد مسکونی بنیاد برکت در زنجان تا پایان سال  و نیمی از واحدها و مابقی هم نیمه اول سال ۱۴۰۱ به قشرهای کم درآمد تحویل داده می شود و امروز تعدادی از پروژه های مسکونی برکت در نقاط مختلف کشوری به بهره برداری می رسد و در این ارتباط از وزیر راه و شهرسازی خواسته شده تا پیمانکاران در تامین مصالح ساختمانی مشکل نداشته باشند. 

وی ابراز داشت: تسهیلات پیش بینی شده برای اقدام ملی مسکن با نرخ سود بانکی تعیین شده قابل کاهش است و  در صورت افزایش تسهیلات کمک بسزایی به تامین منابع مالی پروژه ها می کند.

کد خبر: ۸۲٬۰۶۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha