۱۷ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۳:۵۰
مشکلات بنگاه‌های اقتصادی رفع می‌شود/ توجه ویژه به مهارت‌آموزی
مشاور وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی:

مشکلات بنگاه‌های اقتصادی رفع می‌شود/ توجه ویژه به مهارت‌آموزی

بوشهر- مشاور و نماینده ویژه وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی از رفع مشکلات بنگاه‌های اقتصادی مشکل‌دار به عنوان یک اولویت خبر داد و گفت: مهارت‌آموزی توسعه می‌یابد.

به گزارش بازار به نقل از اداره‌کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان بوشهر، کریم یاوری در نشست شورای هماهنگی دستگاه‌های تابعه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در استان بوشهر اظهار داشت: تأمین تسهیلات ارزان و آسان که به سهولت در اختیار سرمایه گذاران و کارآفرینان و کارفرمایان بنگاه‌های اقتصادی قرار گیرد، مورد تاکید قرار گرفته است.

وی با اشاره به توجه ویژه به بیمه، بازنشستگی و درمان نیروی کار و مشمول  افزود: بر حسب دستور صادره از وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، تسهیل‌گری در امر ایجاد بنگاه‌های اقتصادی خصوصی و تعاونی، مانع زدایی از روند تولید و کارآفرینی و سهولت در اجرای قوانین و مقررات حاکم بر کار و تولید و توجه جدی به رفع موانع از پیش پای تولیدکنندگان و کارآفرینان و سرمایه گذاران مورد تاکید قرار گرفته است.

وی از رفع مشکلات بنگاه‌های اقتصادی مشکل‌دار و گره‌گشایی و تسهیل امور آنان برای صیانت از نیروی کار، حفظ فرصت‌های شغلی و توسعه اشتغال نیروی کار جدید خبر داد و بیان کرد: یکی از راه‌های تحقق شعار سال توجه ویژه به امر مهارت آموزی و آموزش‌های فنی و حرفه‌ای نیروی کار است. نیروی کار با دانش و مهارت کافی و داشتن حرفه و تخصص لازم می‌تواند کمک مؤثری در پشتیبانی امر تولید قلمداد شود.

کد خبر: ۸۲٬۰۳۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha