۱۷ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۴:۰۹
جایگاه های سوخت در استان زنجان افزایش می یابد/ صدور سریع مجوز جایگاه سوخت
مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی زنجان:

جایگاه های سوخت در استان زنجان افزایش می یابد/ صدور سریع مجوز جایگاه سوخت

زنجان-حبیبی،مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی زنجان با بیان اینکه تعداد جایگاه های سوخت در استان افزایش می یابد ،گفت: صدور مجوز برای احداث جایگاه سوخت برای سرمایه گذاران تسریع می شود. 

حمید حبیبی در گفتگو با خبرنگار بازار با بیان اینکه در برخی از شهرستانهای استان کمبود و نبود جایگاه سوخت وجود دارد، گفت: پیگیری ها متعدی برای ورود سرمایه گذار بخش خصوصی برای احداث جایگاه های سوخت در استان انجام شده است. 

وی اظهار کرد: طی سال جاری با مدیریت و برنامه ریزی های انجام شده صدور مجوز برای احداث جایگاه سوخت برای سرمایه گذاران تسریع می شود. 

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی زنجان گفت: هنچنین طی سال جاری تعداد جایگاه های سوخت در استان افزایش می یابد و تنها جایگاه سوخت شهرستان ماهنشان که خراب بود تعمیرات اساسی گرفت و در حال حاضر تمام نازل ها و سکوی های جایگاه سوخت فعال شده است. 

حبیبی  تاکید کرد: با توجه به استقبال خوب زنجانی ها از مصرف سی ان جی تعداد جایگاه های سوخت در استان افزایش می یابد. 

وی افزود: هر ماه در ۹ نوبت کنترل کیفی نازل‌های سوخت و دو نوبت کنترل کمی می‌شود و در حال حاضر هیچ گونه مشکلی در خصوص کیفیت و کمیت فرآورده‌های نفتی نازل‌های سوخت در استان وجود ندارد.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی زنجان با بیان اینکه در نوروز امسال ۱۰۰ جایگاه عرضه فرآورده‌های مایع و سی ان جی در استان خدمات لازم را به مسافران می دادند، گفت: تأمین سوخت مورد نیاز مجاری عرضه سوخت و مصرف‌کنندگان عمده و جزئی در ایام تعطیلات نوروز از اولویت‌های شرکت نفت زنجان بود که در این خصوص مشکلی پیش نیامد. 

حبیبی با بیان اینکه مصرف فرآورده های نفتی در زنجان افزایش یافته است، اظهار کرد: از اول عید نوروز تا ۱۵ فروردین ماه سالجاری  مصرف بنزین در استان ۹۳ درصد، نفت گاز ۳۳ درصد و گاز طبیعی هم ۵۷ درصد افزایش داشت.

وی با بیان اینکه استان زنجان از وضعیت زرد کرونایی به وضعیت قرمز رسیده است، گفت: در این میان تمام جایگاه‌های سوخت در استان روزانه ضدعفونی می شوند و دستکش در اختیار مردم قرار می گیرد. 

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی زنجان تاکید کرد: به منظور جلوگیری از شیوع ویروس‌ کرونا به همه جایگاه‌داران توزیع فرآورده‌های مایع و سی‌ان‌جی اعلام شده تا سوخت‌گیری و پرداخت در جایگاه‌های عرضه سوخت، توسط اپراتور انجام شود. 

حبیبی افزود: در حال حاضر نیز با توجه به وضعیت قرمز کرونایی زنجان مراجعه کنندگان در جایگاه های عرضه سوخت باید پروتکل های بهداشتی را رعایت کنند و همشهریان  به محض  مشاهده هر گونه تخلف و عدم رعایت بهداشت فردی و اجتماعی از جایگاه داران با شماره های ۰۹۶۲۷ و ۳۳۷۹۹۷۰۱ پیش شماره ۰۲۴ تماس حاصل کنند.

کد خبر: ۸۲٬۰۲۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha