۱۷ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۲:۵۲
اقتصاد کشور را با یک برنامه ۵ ساله می‌توان به ثبات رساند
رئیس مجلس شورای اسلامی:

اقتصاد کشور را با یک برنامه ۵ ساله می‌توان به ثبات رساند

قالیباف، رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: می‌توان در یک برنامه پنج ساله در کشور به ثبات اقتصادی رسید به شرطی که روحیه جهادی داشته باشیم.

به گزارش بازار، محمدباقر قالیباف در همایش سراسری سازمان عقیدتی سیاسی ناجا افزود: امروز در اقتصاد کشور اگر به جوانان خلاق باور داشته باشیم و اعتماد کنیم و روحیه جهادی داشته باشیم، می‌توانیم به ثبات برسیم.

وی گفت: اشکال در مدیریت ماست و اندیشیده‌های ما مسئولان اشکال دارد و این موفقیت‌ها در یک قدمی ماست.

رئیس مجلس شورای اسلامی افزود: این مشکلات ما را از عظمت و بزرگی انقلاب دور نمی‌کند و این نظام مقدس جمهوری اسلامی در مقابل کفر و ظلم ایستاده است و این عظمت و توفیق بزرگی است کما این که می‌بینید کشورهایی با ظرفیت مادی در مقابل آمریکا زانو می‌زنند و ذلت را می‌پذیرند.

قالیباف با بیان این که مهمترین فرصت تاریخی ما در گام دوم انقلاب است، گفت: اگر به گذشته برگردیم و نگاه کنیم انقلاب اسلامی یک پدیده پویا، زنده و اثرگذار است و این پویایی و زندگی را در آغاز انقلاب دیدیم و در گام دوم انقلاب نیز با همان پویایی و رغبت می‌توانیم موفق عمل کنیم، به شرطی که دو رکن خداباوری و ایمان و مردم باوری و اعتماد به مردم را سرلوحه کار خود قرار دهیم و یکایک ما به این دو رکن ایمان داشته باشیم.

وی ادامه داد: مشکلاتی در بعد فرهنگی، اقتصادی وجود دارد که وقتی با این نگاه و با این دو رکن و باور یعنی خداباوری و مردم باوری پیش برویم مسلما موفق می‌شویم و هر کجا با این دو رکن پیش رفتیم موفق بوده ایم و در هر کجا که در این دو رکن تردید و سستی کردیم در آن جا ناموفق بوده ایم.

قالیباف گفت: در آغاز گام دوم انقلاب اگر می‌خواهیم بیانات مقام معظم رهبری را که اساس یک حرکت جدید است مبتنی بر این دو رکن کارها را به پیش ببریم به سرعت می‌شود یک تحول را ایجاد کرد.

وی افزود: برخی ناامیدند و از گذشته خود پشیمانند و برخی نیز از ابتدا قبول نداشتند و اکنون نیز از فرصت‌ها استفاده کرده و سمپاشی می‌کنند.

رئیس مجلس شورای اسلامی ادامه داد: ما با همه وجود افتخار می‌کنیم و مردم را به هر گرایش و سلیقه‌ای که نظام را قبول داشته باشند خدمت گذار آن‌ها هستیم و برای آن‌ها تلاش می‌کنیم.

وی گفت: و باید بدانیم که می‌توانیم این پویایی را با نیروهای جوان و خلاق و متعهد این گام دوم را برداریم و پیش ببریم.

کد خبر: ۸۲٬۰۱۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha