۱۷ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۳:۱۲
تعریض محور کندوان نیازمند ۸۰۰ میلیارد ریال اعتبار است
استاندار مازندران:

تعریض محور کندوان نیازمند ۸۰۰ میلیارد ریال اعتبار است

ساری- استاندار مازندران بر ضرورت تعریض محور کندوان تاکید کرد و گفت: ۸۰۰ میلیارد ریال اعتبار برای اجرای این امر در محور مرزن آباد- دزدبن لازم است.

به گزارش خبرنگار بازار، احمد حسین زادگان پیش ازظهر سه شنبه در نشست پیگیری طرح های زراعت چوب استان در استانداری با تاکحید بر تعریض محر کندوان اظهار داشتک برای تعریض این محور در محدوده دزدبن - مرزن آباد ۸۰۰ میلیارد ریال اعتبار لازم است.

وی با خواستار همکاری منابع طبیعی برای تعریض محور کندوان شد و درباره زراعت چوب نیز گفت: طی دو سال چهار هزار هکتار از عرصه های استان تحت پوشش زراعت چوب قرار می گیرد.

استاندار مازندران با عنوان اینکه طرح زراعت چوب تاکنون در هزار و ۷۰۰ هکتار از عرصه های استان اجرا شده است، ادامه داد: باید برای تامین نهال اعتبار لازم درنظر گرفته شود و موانع فراروی رفع شود.

حسین زادگان همچنین گیاهان دارویی را از جمله ظرفیت های استان برای سرمایه گذاری بیان کرد و تهیه زمین را از جمله نیازمندی های این طرح دانست و گفت: سال گذشته این طرح در ۸۰۰ هکتار اجرا شده است.

وی با اشاره به طرح اسکله های تفریحی و توریستی در استان رفع مشکلات فراروی اسکله های چندمنظوره نیازمند دستگاه های مختلف از جمله منابع طبیعی دانست.

کد خبر: ۸۲٬۰۱۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha