۱۷ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۴:۱۴
۷ پروژه بزرگ بیمارستانی در نوبت تکمیل و بهره‌برداری هستند
مدیرعامل سازمان مجری ساختمان‌ها و تاسیسات عمومی و دولتی:

۷ پروژه بزرگ بیمارستانی در نوبت تکمیل و بهره‌برداری هستند

نبیان، معاون وزیر راه و شهرسازی گفت: تکمیل و تحویل هفت پروژه بیمارستانی از برنامه‌های اصلی سازمان مجری ساختمان‌ها و تأسیسات دولتی و عمومی در نیمه اول امسال است.

به گزارش بازار به نقل از وزارت راه و شهرسازی، علی نبیان معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل سازمان مجری ساختمان‌ها و تاسیسات عمومی و دولتی در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی با اشاره به تحویل ۷ پروژه بیمارستانی به وزارت بهداشت در سال ۱۳۹۹ گفت: بهره‌برداری این بیمارستان‌ها با مجموع ۸۱ هزار و ۱۵۰ مترمربع زیربنا در دوران شیوع کرونا فضای لازم برای هزار و ۴۷۰ تخت بیمارستانی را فراهم کرد.

مدیرعامل سازمان مجری ساختمان‌ها و تأسیسات دولتی و عمومی، افزود: در سالی که گذشت بیمارستان‌های بروجن، بهشهر، تالش، سقز، زرند، سراوان و تویسرکان خدمات‌دهی به مردم را آغاز کردند.

معاون وزیر راه و شهرسازی با تأکید بر اینکه تسریع در تکمیل پروژه‌های بیمارستانی همچنان از اولویت‌های اساسی سازمان مجری است، توضیح داد: ۷ پروژه بیمارستانی در لنگرود، تکاب، تربت حیدریه، جهرم، گچساران، مهدی‌شهر و خمین در نوبت تکمیل و تحویل به وزارت بهداشت در نیمه اول امسال هستند.

نبیان ادامه داد: بهره‌برداری از بیمارستان‌های یاد شده با مجموع ۹۰۷ تخت بیمارستانی، زیربنای درمانی کشور را ۸۶ هزار و ۳۵۲ مترمربع افزایش می‌دهد.  

معاون وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه سال گذشته برای سازمان مجری ساختمان‌ها و تأسیسات دولتی و عمومی، حدود هزار و ۴۲۲ میلیارد تومان بودجه پیش‌بینی شده بود، گفت: از این رقم حدود ۹۳۰ میلیارد تومان آن تخصیص داده شد که تلاش کردیم پروژه‌ها پیشرفت مناسبی داشته باشد.

وی افزود: سازمان مجری ساختمان‌ها و تأسیسات دولتی و عمومی سال گذشته ۹۱ پروژه درمانی، ورزشی، تأمینی و ویژه را در دست اجرا داشت که زیربنای آن‌ها به دو میلیون و ۲۷۶ هزار و ۸۱۱ مترمربع می رسد.

معاون وزیر راه و شهرسازی به دو پروژه ورزشی سازمان مجری ساختمان‌ها و تأسیسات دولتی و عمومی نیز اشاره کرد و ادامه داد: پروژه ساخت ورزشگاه ۱۵ هزار نفری خرم‌آباد با ۸۳ درصد پیشرفت فیزیکی برای تکمیل شدن به ۶۰ میلیارد تومان اعتبار مالی نیاز دارد.

مدیرعامل سازمان مجری ساختمان‌ها و تأسیسات دولتی و عمومی ادامه داد: بخش ساخت قسمت ۵ هزار نفری ورزشگاه بروجرد نیز با  ۷۵ درصد پیشرفت فیزیکی برای رسیدن به مرحله بهره‌برداری به ۷۰ میلیارد تومان اعتبار مالی نیاز دارد.

کد خبر: ۸۲٬۰۰۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha