۱۶ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۹:۵۲
بستر تخلف در بازار باید برچیده شود
مدیرکل تعزیرات حکومتی شهر تهران:

بستر تخلف در بازار باید برچیده شود

اسفنانی، مدیرکل تعزیرات حکومتی شهر تهران معتقد است اگر بستر تخلف بر طرف نشود، هرچه برخوردها تشدید گردد، کار آمدی لازم را در بازار نخواهیم داشت.

به گزارش بازار، محمدعلی اسفنانی با اعلام اینکه طرح ویژه نوروزی تعزیرات با طرح ماه رمضان همزمان شده است، اظهار کرد: ظرفیت گشت‌های خود را تا دو برابر افزایش دادیم و سپاه و بسیج در حال کمک به ما هستند.

وی افزود: ما شاهد نظارت یکپاچه نبودیم و لذا از مبدأ تا مقصد کالا را رصد کردیم تا عیب یابی نماییم.

اسفنانی با اشاره به افزایش چند هزار تومانی در هر کیلو مرغ، گفت: از روزی که قرارگاه مربوطبه تشکیل شد، وضعیت بهتری را شاهد هستیم(!) [این وضعیت بهتر در گران شدن مرغ مصداق می‌یابد!؟]

وی ادامه داد: در روز شنبه بیش از هزار تن مرغ وارد تهران شد و بازار قدری آرام شده است.

اسفنانی در مصاحبه با رادیو گفت‌وگو، افزود: رسیدگی به تخلفات و برخورد قضایی در حیطه تامن و توزیع بازار مورد رسیدگی تعزیرات است و نمی‌توان گفت طرح‌ها موفق نبوده است.

به گفته این مسئول خدمت گزار به مردم در تعزیرات، تعداد پرونده هی تشکیل شده، نشان دهنده‌ی کارهای صورت گرفته به نحو احسن(!) می‌باشد؛ ولی بستر وجود تخلف باید بر طرف شود.

اسفنانی معتقد است اگر بستر تخلف بر طرف نشود، هرچه برخوردها تشدید گردد، اما کار آمدی لازم را در بازار نخواهیم داشت.

وی افزایش مرغ در چند روز گذشته را موجب کاهش تخلفات در بازار مرغ عنوان کرد و گفت: روز گذشته نزدیک به ۱۶۰۰ تن مرغ وارد تهران شد و تخلف گران فروشی و قطعه بندی مرغ تقریبا به صفر رسید.

اسفنانی با بیان اینکه از بیش از ۳۰۰ مورد بازرسی، تقریبا ۴۰ مورد تخلف شناسایی شده است، ادامه داد: وقتی بازار کششی برای یک تقاضا دارد، اگر این تقاضا تامین نگردد، قطعا تخلف افزایش پیدا می‌کند.

مدیر کل تعزیرات حکومتی شهر تهران به رادیو گفت‌وگو، گفت: گزارش‌های شب گذشته حکایت از این دارد که بجز چند مورد صفِ هشت الی ده نفری، در سیر مکان‌ها صف بطور کامل حذف شده است.
اسفنانی اضافه کرد: امروز مجدد بررسی می‌کنیم و در مکان‌هایی که صف وجود دارد، تامین را افزیش می‌دهیم.

وی ابراز امیدواری کرد مردم در ماه رمضان با طیب خاطر کالاهای مورد نظر خود را تامین کنند.

اسفنانی گفت: قرارگاهی که در بحث مرغ تشکیل شده، تا زمانی که مدیریت یکپارچه وجود نداشته باشد باز هم جزیره‌ای عمل می‌کند اما تا امروز از وضعیت راضی هستیم و اگر قرارگاه ادامه کار دهد، ان شاالله مشکلی نخواهیم داشت.

کد خبر: ۸۱٬۸۵۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha