۱۶ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۴:۳۷
یک هزار تن سیب و پرتقال به نرخ دولتی در همدان توزیع شد
مدیر سازمان تعاون روستایی همدان عنوان کرد:

یک هزار تن سیب و پرتقال به نرخ دولتی در همدان توزیع شد

همدان - مسلمی راد، مدیر سازمان تعاون روستایی همدان گفت: ۳۰۹ تن سیب و ۸۱۹ تن پرتقال در راستای اجرای طرح تنظیم بازار میوه در این استان تامین و در روزهای پایانی سال گذشته و ایام نوروز و هم اکنون در حال توزیع است.

مجید مسلمی راد در گفتگو با خبرنگار بازار افزود: سال گذشته اتحادیه تعاون روستایی همدان به عنوان مباشر تامین میوه طرح تنظیم بازار تعیین شد که اقدام این اتحادیه در خرید و ذخیره سازی سیب و پرتقال موجب رضایتمندی مردم همدان از اجرای این طرح شد.

وی ادامه داد: علاوه بر کیفیت مطلوب میوه، قیمت متناسب با بازار و بر اساس دستورالعمل تعیین شد که این امر استقبال مردم از میوه طرح تنظیم بازار را به همراه داشت.

مسلمی راد با اشاره به هدف اصلی توزیع میوه سیب و پرتقال در ایام پایانی سال و نوروز یادآور شد: هدف از اجرای این طرح، تامین بازار میوه مورد نیاز مردم نبوده بلکه با اجرای این طرح بازار تنظیم شده و از افزایش قابل توجه قیمت ها و شوک به بازار جلوگیری شده است.

مدیر سازمان تعاون روستایی استان همدان گفت: قیمت میوه برای سیب قرمز هشت هزار تومان و برای سیب  زرد ۱۰ هزار و ۸۰۰ تومان و برای پرتقال نیز ۱۰ هزار و ۸۰۰ تومان تعیین شد که در ۹۸ غرفه در سطح استان همدان توزیع شد.

وی ادامه داد: تا کنون ۸۰ درصد میوه تامین شده توسط اتحادیه تعاون روستایی به مباشرت از سازمان صمت توزیع شده و ۲۰ درصد مابقی نیز در حال توزیع است.

کد خبر: ۸۱٬۸۳۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha