۱۶ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۳:۵۱
پیشرفت ۹۱ درصدی خط انتقال۲۰ اینچ نیروگاه های زنجان
مدیرعامل شرکت گاز استان زنجان خبر داد:

پیشرفت ۹۱ درصدی خط انتقال۲۰ اینچ نیروگاه های زنجان

زنجان- مدیرعامل شرکت گاز استان زنجان از پیشرفت ۹۱ درصدی خط انتقال۲۰ اینچ نیروگاه شماره یک و دو زنجان خبر داد.

به گزارش بازار به نقل از شرکت گاز زنجان، موسی احمدلو از اختصاص ۱۵میلیارد و ۱۳۹ میلیون تومان اعتبار برای اجرای خط انتقال۲۰ اینچ پری خبر داد و گفت: در حاضر شاهد پیشرفت ۹۱ درصدی تا کیلومتر ۳۱ این خط انتقال هستیم.

وی با بیان اینکه خط انتقال ۲۰ اینچ پری منشعب از خط انتقال ۴۸ اینچ دوم آذربایجان در مسیری به طول ۱۶.۵ کیلومتر اجرا می شود،اظهار کرد: با اجرای این خط انتقال امکان تامین گاز نیروگاه های یک و دو زنجان، نیروگاه قره اوقلانلو، امکان تامین گاز سیمان قزل اوزن، صنایع و واحدهای صنعتی واقع در مسیر فراهم می شود.

مدیرعامل شرکت گاز استان زنجان گفت: همچنین تامین گاز ۵۴ روستای استان با چهار هزار و ۲۷۲ خانوار از دیگر دستاوردهای ارزشمند اجرای این طرح گازرسانی است.

احمدلو ابراز داشت: راه اندازی و افزایش تحویل گاز به نیروگاه های استان گامی مهم در مسیرکمک به کاهش آلایندگی های زیست محیطی، صرفه جویی های اقتصادی و فراهم سازی زمینه تولید برق بیشتر است.

وی گفت: شرکت گاز استان زنجان در زمینه تحویل گاز به نیروگاه و صنایع استان با تمام توان خود گام برمی دارد و امیدواریم بتوانیم زمینه های بهره مندی هر چه بیشتر صنایع استان از این انرژی پاک را فراهم  کنیم.

کد خبر: ۸۱٬۸۲۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha