۱۶ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۳:۲۶
فعالیت بیش از ۱۰۰ فعال اقتصادی ایران در روسیه| دولت به بخش خصوصی میدان دهد
رئیس کمیسیون صادرات اتاق بازرگانی تبریز خبر داد؛

فعالیت بیش از ۱۰۰ فعال اقتصادی ایران در روسیه| دولت به بخش خصوصی میدان دهد

تبریز- حسینی، رئیس کمیسیون صادرات اتاق بازرگانی تبریز از فعالیت بیش از ۱۰۰ فعال اقتصادی ایران در روسیه خبر داد و گفت: بازار روسیه پتانسیل های بالایی دارد و می توان از این ظرفیت به نفع کشورمان استفاده کرد.

سید یوسف حسینی در گفت و گو با خبرنگار بازار با اشاره به فعالیت جدی ۱۰۷ فعال اقتصادی کشور در روسیه گفت: در بین این افراد، فعالان اصیلی وجود دارد که باید نسبت به برقراری ارتباط مناسب با آن ها اقدام شود. باید به سراغ تجربیات کسانی رفت که در کارنامه خود، سابقه سال ها فعالیت در بازار روسیه را دارند. امروز اگر بتوانیم فعالان اقتصادی اصیل در روسیه را به درستی شناسایی کرده و با آن ها جلساتی برگزار کنیم، قطعا می توان به موفقیت هایی دست یافت.

رییس کمیسیون صادرات و مدیریت واردات اتاق بازرگانی تبریز با اشاره به دیدار خود با رایزن بازرگانی ایران در روسیه و همچنین جمعی از تجار فعال بازار این کشور افزود: در جریان افزایش همکاری ها یکسری نواقص وجود دارد که باید به مسئولان ذیربط انتقال داده شود تا برای حل مشکلات، به نتایج خوبی دست یابیم.

حسینی با بیان اینکه ظرفیت های بازار مسکو بسیار بالا بوده و باید مسئولان پای سخنان و تجربیات فعالان اقتصادی کشور در بازار مسکو بنشینند، ادامه داد: بازار روسیه، ظرفیت بسیار بالایی برای فعالیت تاجران کشورهای مختلف دارد، اینکه ما نتوانیم از این ظرفیت استفاده کنیم، مشکل به خود ما بازخواهد گشت.

وی با بیان اینکه متاسفانه یکسری ناآگاهی ها بین تجار و مسئولان ما وجود دارد، گفت: کیفیت محصولات، حرف اول را در زمینه صادرات به کشور روسیه می زند و نباید با صادرات اجناس نامرغوب از ایران به روسیه وجهه تولیدات جمهوری اسلامی ایران را در بازارهای جهانی مخدوش کرد.

عضو هیات نمایندگان اتاق تبریز با تاکید بر اینکه دولت باید به بخش خصوصی میدان دهد، افزود: مشکل اقتصاد ما به دست فعالان اقتصادی واقعی و اصیل حل می شود و دولت در این بین وظیفه نظارتی خود را انجام دهد.

کد خبر: ۸۱٬۸۲۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha