۱۵ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۷:۰۸
نظارت ۲۸ گروه بازرسی بر ارائه خدمات پمپ بنزین‌های منطقه همدان در نوروز ۱۴۰۰
مدیر شرکت پخش فرآورده‌های نفتی منطقه همدان خبر داد:

نظارت ۲۸ گروه بازرسی بر ارائه خدمات پمپ بنزین‌های منطقه همدان در نوروز ۱۴۰۰

همدان - روستایی، مدیر شرکت پخش فرآورده‌های نفتی منطقه همدان گفت: جایگاه‌های عرضه سوخت استان همدان و نحوه خدمات‌رسانی‌ آنها در نوروز امسال زیر ذره بین بازرسان شرکت پخش فرآورده های نفتی منطقه همدان قرار گرفت.

امین روستایی در گفتگو با خبرنگار بازار با بیان اینکه جایگاه‌های عرضه سوخت استان همدان و نحوه خدمات‌رسانی‌ آنها در نوروز امسال زیر ذره بین بازرسان شرکت پخش فرآورده های نفتی منطقه همدان قرار گرفت، گفت: بازدیدها در قالب طرح گشت کنترل و نظارت نوروزی تا روز ۱۳ فروردین ماه ادامه داشت.

وی افزود: این طرح با هدف کنترل، نظارت دقیق کمی و کیفی و اقدامات بهبوددهنده شرایط موجود و ارتقای کمی و کیفی خدمات‌دهی مجاری عرضه به مصرف‌کنندگان اجرا شد.

روستایی با اشاره به اینکه طرح گلگشت نوروزی همه ساله در منطقه همدان نیز اجرا می‌شود؛ گفت: امسال با وجود بیماری کووید ۱۹ و زرد بودن وضعیت شیوع این ویروس در اکثر شهرهای استان از نظر رنگ بندی شرایط کرونایی، تا پایان تعطیلات شاهد حضور گردشگران و مسافران نوروزی بودیم و در این مدت تمامی جایگاه های استان فعال و خدمات سوخت رسانی بی وقفه و مطلوب را ارائه دادند.

روستایی افزود: در این ایام سعی بر آن شد تا آماده‌سازی تمامی مجاری عرضه به ویژه در مسیرهای اصلی و پرتردد و به‌کارگیری تمامی ظرفیت‌های فنی موجود به منظور ارائه خدمات شایسته در دستور کار تیم‌های مختلف بازرسی قرار گیرد که هیچگونه مشکلی در تامین و توزیع سوخت به خودروهای شخصی و عمومی نداشتیم.

مدیر شرکت پخش فرآورده‌های نفتی منطقه همدان بر دقت بیشتر کارکنان و رعایت مقررات فنی و اصول ایمنی درجایگاه‌های سوخت مایع و گاز طبیعی در طول سال تاکید کرد و از پایش کم و کیف ارایه خدمات جانبی، تأمین امکانات رفاهی ضروری مسافران، تجهیز نمازخانه‌ها و سرویس‌های بهداشتی خبر داد.

وی یادآور شد: بازرسان و کارشناسان منطقه همدان در طول ۱۵ روز اخیر در قالب دو گروه روزانه از حداقل ۲۰ واحد عرضه بازدید کرده که در مجموع هر جایگاه سوخت حداقل چهارمرتبه در این ایام رصد و نواقص احتمالی آن ها به مالکان گوشزد و رفع شد.

کد خبر: ۸۱٬۶۸۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha