۱۵ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۲:۲۸
قوانین و مقررات مرتبط با تولید و تسهیل گری در زنجان احصاء شود
استاندار زنجان:

قوانین و مقررات مرتبط با تولید و تسهیل گری در زنجان احصاء شود

زنجان- حقیقی، استاندار زنجان با بیان اینکه قوانین و مقررات، ضوابط و رویه‌هایی که مرتبط با تولید و تسهیل‌گری است باید در استان احصاء شود، گفت: باید هر کدام از این‌ها به دقت مورد توجه قرار گیرد تا کاستی‌های سال گذشته جبران شود. 

فتح الله حقیقی در گفتگو با خبرنگار بازار به شعار سال نامگذاری شده از سوی مقام معظم رهبری اشاره کرد و گفت: در راستای تحقق شعار سال باید ستاد تسهیل و رفع موانع در استان زنجان با قوت بیشتری برگزار شود. 

وی اظهار کرد: این استان در راستای برگزاری جلسات ستاد تسهیل و رفع موانع تولید طی سال گذشته رتبه برتر کشوری را به خود اختصاص داد. 

استاندار زنجان با بیان اینکه قوانین و مقررات،ضوابط و رویه هایی که مرتبط با تولید و تسهیل گری است باید در استان احصاء شود، گفت: باید هر کدام از این ها به دقت  مورد توجه قرار گیرد تا کاستی های سال گذشته جبران شود. 

حقیقی تاکید کرد: باید نقاط ضعف و قوت قوانین و ضوابط مورد بررسی قرار گرفته و به مرکز ارسال شود و این قوانین اصلاح شود تا بتوانیم تولید استان را رونق بدهیم. 

وی با بیان اینکه وحدت و همدلی تمام مسئولان در تحقق شعار سال حرف اول را می زند،ابراز داشت: برای تحقق شعار سال همه باید بسیج شوند. 

استاندار زنجان با بیان اینکه مقام معظم رهبری وظایف تمام دستگاه های اجرایی و مردم برای تحقق شعار سال را بیان کردند،گفت: مقام معظم رهبری حمایت تولید و رفع موانع را تبیین کردند و تمام سه قوا باید برای رفع موانع تولید تلاش کنند تا تولید و اشتغال استان تقویت شود. 

حقیقی گفت: در راستای توسعه تولید باید از بخش خصوصی هم حمایت شود و کارشناسان دستگاههای اجرایی در این زمینه باید بیشتر تلاش کنند.

کد خبر: ۸۱٬۵۸۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha