۱۶ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۴:۰۵
خط تولید آزمایشی «ماسک» در منطقه آزاد اروند راه‌اندازی شد
معاون سازمان منطقه آزاد اروند:

خط تولید آزمایشی «ماسک» در منطقه آزاد اروند راه‌اندازی شد

آبادان - معاون سرمایه‌گذاری سازمان منطقه آزاد اروند از راه‌اندازی خط تولید آزمایشی «ماسک» در این منطقه خبر داد.

سیدعلی موسوی در گفتگو با خبرنگار بازار اظهار کرد: در راستای رفع مشکل کمبود ماسک، با یکی از واحدهای تولیدی فعلی و توانمند منطقه اروند جلسات کارشناسی برگزار و خوشبختانه در حال حاضر با ایجاد یک خط جدید طی روزهای گذشته تولید ماسک را آغاز خواهیم کرد.

وی در همین خصوص توضیح داد: در حال حاضر منتظر هستیم وزارت بهداشت مجوز لازم را صادر کند تا تولید انبوه آغاز شود.

معاون سرمایه‌گذاری سازمان منطقه آزاد اروند افزود: شرکت بردیای جنوب به عنوان یکی از شرکت‌های تولیدکننده توانمند منطقه آزاد اروند تولید آزمایشی را شروع کرده است و پس از کسب مجوز در بازار نیز توزیع می‌شود.

موسوی در پاسخ به دیگر سئوال خبرنگار بازار مبنی بر اینکه شرکت بردیای جنوب روزانه چقدر تولید خواهد داشت، عنوان کرد: میزان تولید بستگی به مجوز وزارت بهداشت دارد و در حال حاضر نیز وزارت بهداشت و مسئولان دانشکده علوم پزشکی آبادان باید بازدید کنند.

وی خطاب به علاقمندان تولید ماسک گفت: ما هیچ مشکلی برای حمایت نداریم ولی به دلیل اینکه این امر در حوزه بهداشت نیز است ابتدا باید وزارت بهداشت تایید کند.

معاون سرمایه‌گذاری سازمان منطقه آزاد اروند در پایان ابراز داشت: امیدواریم برای مواد اولیه همچون پارچه، نخ، ماشین آلات و سایر موارد لازم تمام عوارض را صفر کردیم و سرمایه‌گذاران می‌توانند از این مزایا استفاده کنند؛ چنانچه زمین و سوله نیاز داشته باشند نیز ما آمادگی داریم در اختیار آن‌ها قرار دهیم.

کد خبر: ۸٬۱۵۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha