۱۵ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۰:۳۴
افزایش ۲۰ درصدی تولیدات در بزرگترین بنگاه اقتصادی اردبیل/ کشت و زرع متحول می‌شود
مدیرعامل کشت و صنعت مغان:

افزایش ۲۰ درصدی تولیدات در بزرگترین بنگاه اقتصادی اردبیل/ کشت و زرع متحول می‌شود

اردبیل- محسن‌زاده، مدیرعامل کشت و صنعت و دامپروری مغان گفت: در سال تولید، پشتیبانی‌ها و مانع‌زدایی‌ها افزایش ۲۰ درصدی تولیدات در بخش‌های مختلف هدف‌گذاری شده است.

 اسدالله محسن‌زاده در گفت‌و گو با خبرنگار بازار، اظهار کرد: در سال جدید با استفاده از تمام ظرفیت‌ها سعی خواهیم کرد تا با فعالیت در سه شیفت کاری تولید کشت و صنعت را در حوزه‌های مختلف افزایش داده و زمینه تحقق اهداف و برنامه‌های اقتصاد مقاومتی را در این بنگاه عظیم اقتصادی فراهم کنیم.

وی با قدردانی از حمایت همه‌جانبه نهادهای اجرایی، نظارتی و مالی از کشت و صنعت مغان تصریح کرد: در سالی که مقام معظم رهبری به نام تولید، پشتیبانی‌ها و مانع‌زدایی‌ها نامگذاری کرده، تمام تلاش ما بر این است تا موانع را از پیش روی تولید در بخش‌های مختلف کشت و زرع، باغات، ‌ دامپروری و صنایع تبدیلی و تکمیلی در کشت و صنعت برداشته و به تقویت نهاد تولید در این مجموعه کمک کنیم.

مدیرعامل کشت و صنعت و دامپروری مغان به وسعت ۲۰ هزار هکتاری اراضی کشت و صنعت و تولید غلات متنوع و چغندر قند در اراضی حاصلخیز این منطقه اشاره کرد و گفت: در کنار همه ظرفیت‌ها و توانمندی‌های این مجموعه، ‌ رویکرد مدیران و مسئولان کشت و صنعت بر این است تا تولید را بر مدار دانایی‌محوری و تکیه بر آخرین یافته‌های علمی و تکنولوژی‌های نوین انجام دهند که قطعا در این ارتباط در کنار کشت و زرع و توسعه باغات، توجه به صنایع تبدیلی و تکمیلی یک ضرورت و نکته ارزشمند محسوب می‌شود.

محسن‌زاده با تکیه بر کشاورزی صادرات‌محور افزود: کشت و صنعت از این فرآیند استقبال می‌کند و تمام تلاش مجموعه اقتصادی بزرگ استان بر این خواهد بود تا با رفع موانع و مشکلات پیش رو در کنار تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام به اجرای طرح‌های تحولی در این بخش کمکی جدی و راستین کند.

کد خبر: ۸۱٬۵۴۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha