۱۶ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۳:۱۰
بازگردانی ۱۷ واحد تولیدی غیرفعال استان سمنان به چرخه تولید/ ضرورت احیای واحدهای تولیدی
رئیس سازمان صمت استان سمنان خبر داد:

بازگردانی ۱۷ واحد تولیدی غیرفعال استان سمنان به چرخه تولید/ ضرورت احیای واحدهای تولیدی

سمنان – رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت سمنان با تأکید بر لزوم احیای واحدهای تولیدی غیرفعال گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون ۱۷ واحد تولیدی استان به چرخه تولید بازگشتند.

علی تشنه دل در گفتگو با خبرنگار بازار، ضمن بیان اینکه احیای واحدهای تولیدی مهم‌ترین رویکرد دولت در سال رونق تولید است، اظهار داشت: از ابتدای سال جاری تاکنون ۱۷ واحد تولیدی استان به چرخه تولید بازگشتند.

وی با اشاره به اینکه این واحدها در خارج از شهرک‌های صنعتی استان سمنان مستقر هستند، افزود: این واحدها غالباً با مشکل کمبود نقدینگی مواجه بودند و برخی نیز مشکلاتی در حوزه بازرگانی، مالیاتی و بیمه‌ای وجود داشت که با حمایت دولت و پیگیری این سازمان مشکلات آن‌ها رفع شده است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت سمنان پرداخت تسهیلات رونق تولید را از مهم‌ترین راهبردهای حمایتی دولت در این راستا برشمرد و گفت: درمجموع یک هزار و ۸۲۴ واحد صنعتی فعال و ۲۰۰ واحد صنعتی غیرفعال در استان وجود دارد.

تشنه دل با تأکید بر لزوم برنامه‌ریزی و رسیدگی به مشکلات واحدهای غیرفعال استان سمنان بیان کرد: تمام ظرفیت‌های موجود برای رفع مشکلات این واحدها به‌کارگیری می‌شود.

کد خبر: ۸٬۱۵۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha