۱۴ فروردین ۱۴۰۰ - ۲۲:۱۵
برق مورد نیاز اراضی پرورش میگوی استان بوشهر تامین شود
استاندار بوشهر:

برق مورد نیاز اراضی پرورش میگوی استان بوشهر تامین شود

بوشهر- استاندار بوشهر گفت: برق مورد نیاز اراضی پرورش میگوی استان بوشهر تامین شود.

به گزارش خبرنگار بازار، عبدالکریم گراوند عصر شنبه در نشست معارفه مدیرعامل جدید شرکت توزیع برق استان بوشهر اظهار داشت: استان بوشهر دارای ظرفیت بالایی در پرورش میگو است و امسال شاهد افزایش ۸۰۰ هکتار به اراضی پرورشی استان خواهیم بود.

وی اضافه کرد: تامین زیرساخت‌های مورد نیاز نقش مهمی در توسعه طرح‌های پرورش میگو و تولیدی در استان دارد و انتظار می‌رود این زیرساخت‌ها از جمله برق در سریع‌ترین زمان تامین شود.

استاندار بوشهر بیان کرد: بخشی از سایت‌های پرورش میگو در تامین برق با مشکل مواجه بودند که باید برای تامین برق مورد نیاز اراضی پرورش میگوی استان تلاش جدی شود.

وی خواستار تامین برق مورد نیاز تاسیسات آبشیرین‌کن شهری و روستایی استان شد و ادامه داد: تقویت پست برق هلیله و جائینک برای تامین برق مزارع پرورشی میگو  مد نظر مسئولان مربوطه قرار گیرد.

نوسازی شبکه برق بوشهر
معاون هماهنگی توزیع شرکت توانیر نیز در این نشست اظهار داشت: مردم مشارکت و همراهی خوبی را برای عبور از پیک تابستان سال گذشته داشتند و این انتظار را داریم که امسال هم شاهد همکاری لازم در این زمینه باشیم.

غلامعلی رخشانی‌مهر بازسازی و اصلاح شبکه‌های فرسوده برق را یک ضرورت دانست و خاطرنشان کرد: در استان بوشهر نگاه ویژه‌ای را برای تخصیص اعتبارات نوسازی شبکه‌های فرسوده خواهیم داشت.

وی با اشاره به رطوبت و شرجی بالا در استان بوشهر ادامه داد: این وضعیت آب و هوایی تاثیرات نامطلوبی روی تاسیسات برق دارد و می‌طلبد که نگاه بهتری به نوسازی این تاسیسات داشته باشیم.

در این نشست با تقدیر از سرپرست شرکت توزیع نیروی برق استان بوشهر، غلامرضا حشمتی به عنوان مدیرعامل جدید شرکت توزیع نیروی برق استان بوشهر معرفی شد.

کد خبر: ۸۱٬۴۹۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha