۱۴ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۸:۴۷
دستگاه قضا برای آزادسازی پول‌های بلوکه شده ورود کند
رئیس کمیته امنیت مجلس:

دستگاه قضا برای آزادسازی پول‌های بلوکه شده ورود کند

عزیزی، رئیس کمیته امنیت مجلس تاکید دارد که ایران دست برتر را برای تنبیه کره ای ها در خصوص عدم آزادسازی پول های بلوکه شده دارد.

به گزارش بازار به نقل از خانه ملت، ابراهیم عزیزی، با اشاره به بلوکه شدن پول ایران در کره جنوبی گفت: چندین سال است کره جنوبی استقلال سیاسی و اقتصادی خود را به اجازه کدخدا گره زده است و بدون اذن آمریکا اقدامی را انجام نمی دهد.

نماینده مردم شیراز در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: دون شأن هر ملتی است که همه شئونات خود را به کشور سلطه‌گر مستبد گره بزند و معمولا چنین رویه ای در مشی استقلال طلبانه کشورها جایی ندارد.

این نماینده مجلس بیان کرد: صرف نظر از اینکه کره ای ها اجازه ای ندارند و آن زمان که گفتند باید از از آمریکا اجازه بگیرند اعتقاد داشتیم دیپلماسی کشور قاطع تر امور را دنبال کند، دستگاه قضا وارد شود و ظرفیت های غیر دیپلماسی را برای آزادسازی پول های بلوکه شده به کار بگیریم.

وی اظهار داشت: به نظر من باید کره ای ها تنبیه بیشتری کنیم، ایران دست برتر را دارد که نمی توان این نکته را در قالب مصاحبه مطرح کرد.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گفت: کره ای ها می دانند ایران دست برتر در تنبیه آنها در آینده دارند بنابراین توصیه می شود از این رفتار سخیف دوری کنند و منافع کشور و مردم خود را به منافع آمریکا ارجح بدانند.

کد خبر: ۸۱٬۴۵۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha