۱۶ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۳:۰۱
صدور مجوزهای سرمایه‌گذاری تولید اقلام ضدعفونی در استان سمنان سرعت یافت
مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی سمنان:

صدور مجوزهای سرمایه‌گذاری تولید اقلام ضدعفونی در استان سمنان سرعت یافت

سمنان – مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی سمنان با تأکید بر لزوم تسریع صدور مجوزهای سرمایه‌گذاری تولید اقلام ضدعفونی در استان گفت: برخی از واحدهای تولیدی در شرایط فعلی برای تغییر خط تولید خود اعلام آمادگی کردند.

به گزارش خبرنگار بازار، حسن آل‌بویه پیش از ظهر جمعه در گفتگو با خبرنگاران ضمن بیان اینکه شرکت شهرک‌های صنعتی  سمنان از تمام ظرفیت خود برای مقابله با ویروس کرونا استفاده می‌کند، اظهار داشت: تسریع در صدور مجوزهای سرمایه‌گذاری تولید اقلام ضدعفونی در دستور کار قرار دارد.

وی با اشاره به اینکه برخی از واحدهای تولیدی استان سمنان در شرایط فعلی برای تغییر خط تولید خود اعلام آمادگی کردند، تصریح کرد: شرکت شهرک‌های صنعتی استان برای سرمایه‌گذاری در امر تولید اقلام ضدعفونی مبارزه با ویروس کرونا با همکاری دانشگاه‌ها و شرکت‌های دانش‌بنیان به تسریع در صدور مجوزها اقدام کرده است.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی سمنان بابیان اینکه اقدامات لازم برای تأمین مواد ضدعفونی‌کننده در راستای استفاده در محیط‌های صنعتی برای مقابله با کرونا صورت گرفته است، خاطرنشان کرد: این اقدامات انجام شد تا فعالان عرصه صنعت با رعایت موازین بهداشتی و با اطمینان کامل از سلامت بهداشتی واحدهای خود به تولید بپردازند.

کد خبر: ۸٬۱۴۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha