۱۴ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۵:۱۴
نمایشگاه بین المللی همدان با ارائه گل و گیاه آغاز به کار می‌کند
مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی استان همدان:

نمایشگاه بین المللی همدان با ارائه گل و گیاه آغاز به کار می‌کند

همدان - مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی استان همدان با بیان اینکه نمایشگاه بین المللی همدان با ارائه گل و گیاه آغاز به کار می‌کند، گفت: نمایشگاه صنایع دستی و سوغات نیز در همدان دایر می شود.

به گزارش بازار و به نقل از روابط عمومی شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی استان همدان، حمید گلی‌پور با بیان اینکه نمایشگاه بین المللی همدان با ارائه گل و گیاه آغاز به کار می‌کند، گفت: نمایشگاه‌های بین‌المللی استان همدان طی سال جاری با برپایی نمایشگاه گل و گیاه، گیاهان دارویی و ماهیان زینتی همراه با نمایشگاه صنایع دستی و سوغات از ۲۷ اردیبهشت ماه آغاز به کار می کند.

وی با بیان اینکه در تلاش خواهیم بود امسال هم با ایجاد تمهیدات لازم ضمن رعایت پروتکل‌های بهداشتی، میزبان نمایشگاه‌های مختلف در راستای توسعه و رونق چرخه اقتصادی و فرهنگی باشیم، گفت: در این دوره از نمایشگاه استقبال خوبی از  مشارکت بخش های مختلف دولتی و نیز خصوصی از استان های مختلف صورت گرفته است.

گلی پور گفت: یکی از اهداف مهم این دوره از نمایشگاه گل و گیاه که همزمان با فصل بهار و شکوفه دایر می شود، ترویج و فرهنگ‌سازی کاشت و نگهداری گل و گیاه در بین شهروندان است.

مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی استان همدان عنوان کرد: این دوره از نمایشگاه ۲۷ اردیبهشت ماه سال جاری در محل نمایشگاه بین المللی همدان برپا می‌شود.

کد خبر: ۸۱٬۴۴۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha