۱۴ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۱:۲۰
 ۲۵ انجمن صنفی کارگری و کارفرمایی در زنجان فعال است
مدیرکل تعاون،کار و رفاه اجتماعی زنجان:

۲۵ انجمن صنفی کارگری و کارفرمایی در زنجان فعال است

زنجان- یوسفی، مدیرکل تعاون،کار و رفاه اجتماعی زنجان از وجود ۲۵ انجمن صنفی کارگری و کارفرمایی در استان خبر داد و گفت: انجمن کارفرمایان ۱۰۰ مورد و ۲۵ واحد تولیدی و صنعتی در استان هم دارای نمایندگی کارگران هستند.

محمدرضا یوسفی در گفتگو با خبرنگار بازار با بیان اینکه یکی از وظایف مهم اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی بررسی پرونده های متقاضیان بازنشستگی پیش از موعد با عنوان مشاغل سخت و زیان آور است، گفت: دو کمیته بدوی سخت و زیان آور و کمیته تجدید نظر مشاغل سخت و زیان آور در این اداره فعال است. 

وی با بیان اینکه در سال گذشته یک هزار و ۶۵۰ پرونده کمیته بدوی مورد رسیدگی قرار گرفته است، گفت: در این میان ۶۹۰ فقره پرونده هم در کمیته تجدید نظر مورد رسیدگی قرار گرفته و رای صادر شده است. 

مدیرکل تعاون،کار و رفاه اجتماعی زنجان گفت: در مشاغل سخت و زیان آور کارگر با داشتن سابقه و ۳۰ روز مزایای پیش از موعد می توانند از تسهیلات بهره مند شوند.

یوسفی تاکید کرد: در ارتباط با تقویت تشکل های کار گری و کارفرمایی در واحدهای تولیدی و صنعتی استان زنجان تشکل های شورای اسلامی کار، نماینده کارگران و انجمن صنفی کارگران وجود دارد. 

وی گفت: در این میان شورای اسلامی و نمایندگان کار بیشترین عضو را داشته و فعالیت بسیار خوبی دارند.

مدیرکل تعاون،کارو رفاه اجتماعی زنجان از وجود ۲۵ انجمن صنفی کارگری وکارفرمایی در استان خبر داد و گفت: انجمن کارفرمایان هم ۱۰۰ مورد بوده و ۲۵ واحد تولیدی و صنعتی دارای نمایندگی کارگران هستند و آموزش های لازم هم داده می شود.

کد خبر: ۸۱٬۳۶۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha