۱۴ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۱:۳۱
زنجان در فضای کسب و کار رتبه ۲ کشوری را دارد/ عدم اتکا به منابع نفتی
مدیرکل امور دارایی و اقتصادی زنجان:

زنجان در فضای کسب و کار رتبه ۲ کشوری را دارد/ عدم اتکا به منابع نفتی

زنجان- عباسچیان، مدیرکل امور دارایی و اقتصادی زنجان با بیان اینکه طی سال گذشته فضای کسب و کار در استان خوب بوده است، گفت: این استان در فضای کسب و کار رتبه دوم کشوری را دارد.

سید ابوالفضل عباسچیان در گفتگو با خبرنگار بازار به شعار سال نامگذاری شده از سوی مقام معظم رهبری اشاره کرد و گفت: عدم اتکا به منابع نفتی و کنترل تورم  در جهش تولید نقش بسیار مهمی دارد و باید این مهم بیشتر مورد توجه قرار گیرد.

وی اظهار کرد: برای عملیاتی کردن شعار سال تدوین برنامه هایی که در استان اجرا می شوند و قابلیت تحقق دارند مورد تاکید قرار گیرد. 

مدیرکل امور دارایی و اقتصادی زنجان بر لزوم هوشمند سازی اقتصاد، مولد سازی اموال دولتی و بهبود فضای کسب و کار در استان تاکید کرد و ابراز داشت: این برنامه ها باید در کنار برنامه های جهش تولید مورد تاکید و توجه قرار گیرد.

عباسچیان با بیان اینکه طی سال گذشته فضای کسب و کار در استان زنجان خوب بود،ابراز داشت: این استان در فضای کسب و کار رتبه دوم کشوری را دارد.

وی ابراز کرد: رتبه استان در فضای کسب و کار سال به سال بهتر می شود و در سال رفضای کسب و کار در استان بیشتر تقویت خواهد شد.

مدیرکل امور اقتصادی و دارایی زنجان گفت: این استان در سال ۹۵ رتبه ۱۸ در فضای کسب و کار را داشت که در سال ۹۸ به رتبه سوم رسید و در سال گذشته هم به رتبه دو رسیده است.

عباسچیان  ابراز داشت: در سال جهش تولید با تقویت تولید و حمایت از سرمایه گذاران فضای کسب و کار و اشتغال در استان زنجان تقویت می شود.

کد خبر: ۸۱٬۳۶۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha