۱۶ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۰:۵۰
صنایع معدنی کشور به میدان مبارزه با «کرونا» آمدند
با دستور وزیر صمت

صنایع معدنی کشور به میدان مبارزه با «کرونا» آمدند

دنبال دستور وزیر صنعت معدن و تجارت و تاکید غریب پور، معاون وزیر و رییس سازمان ایمیدرو، شرکت های فولاد خوزستان و فولاد مبارکه وارد میدان مبارزه با ویروس کرونا شدند.

به گزارش بازار به نقل از روابط عمومی ایمیدرو، شرکت های فولاد خوزستان و فولاد مبارکه به دنبال دستور وزیر صنعت معدن و تجارت و تاکید غریب پور، معاون وزیر و رییس سازمان ایمیدرو وارد میدان مبارزه با ویروس کرونا شدند.

کمک های این دو شرکت اکنون در اختیار نهادهای بهداشت قرار گرفته است. همچنین در راستای ایفای نقش مسئولیت اجتماعی و نوع دوستی، شرکت فولاد خوزستان در اقدامی فوری، ۱۰۰ هزار ماسک به ستاد بحران استانداری خوزستان اهدا کرد.

خط جدید تولید ماسک افتتاح می شود

این شرکت علاوه بر این، به زودی خط تولید "روزانه ۴ هزار ماسک" را با حضور غلامرضا شریعتی استاندار خوزستان، حسن شاهوارپور فرمانده سپاه حضرت ولی عصر (عج) خوزستان و علی محمدی مدیرعامل شرکت فولاد خوزستان در خرمشهر افتتاح خواهد کرد.

کمک یک میلیارد ریالی فولاد مبارکه

از سوی دیگر شرکت فولاد مبارکه اصفهان تاکنون مبلغ یک میلیارد ریال به دانشگاه علوم پزشکی اصفهان به صورت نقدی پرداخت کرده است.

این شرکت همچنین در شهرستان مبارکه نیز با خرید موادشوینده و ضدعفونی کننده و تحویل به آموزش و پرورش و بهزیستی شهرستان، حمایت های دبگر خود را انجام داده است.

علاوه بر این، شرکت فولاد مبارکه به مرکز بهداشت شهرستان مبارکه و استانداری به طور شفاهی اعلام کرده که در خصوص کنترل این بحران، همکاری ها ادامه خواهد داشت.

لازم به یادآوری است که بزرگان معدن و صنایع معدنی در ابتدای سال جاری نیز به دنبال نشستی با غریب پور، رییس سازمان ایمیدرو، ده ها میلیارد تومان در حوادث سیل فروردین ۹۸ به مناطق آسیب دیده کمک کردند.

کد خبر: ۸٬۱۲۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha