۱۱ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۵:۵۶
دولت برای تحقق شعار سال هدف‌گذاری بلند مدت و واقعی داشته باشد
رئیس اتاق بازرگانی آبادان:

دولت برای تحقق شعار سال هدف‌گذاری بلند مدت و واقعی داشته باشد

آبادان- کردزنگنه، رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی آبادان گفت: رویکردهای دولت برای تحقق شعار سال وقتی موفقیت آمیز خواهد بود که مبتنی بر هدف‌گذاری بلندمدت، واقعی و بر پایه تبیین چالش‌های تولید و ضرورت‌های مواجه با آن صورت گیرد.

اسدالله کرد زنگنه در گفتگو با خبرنگار بازار اظهارکرد: توسعه تولید از صادرات کشور است و اقتصاد کشور بر اساس صادرات تنظیم و سیاست‌های ارزی بازنگری می‌شود.

وی با اشاره به شعار «تولید، پشتیبانی‌ها و مانع زدایی‌ها» افزود: وجود تعهد در اجرای شعار امسال سال خوبی برای تولید خواهد بود و امیدواریم آثار خیر نامگذاری شعار سال را در پایان سال داشته باشیم.

رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی آبادان مقاومت اقتصاد داخلی با اتکا بر بخش تولید را یکی از مهم‌ترین شاخص‌های اقتصاد مقاومتی عنوان کرد و گفت: به هر میزان اقتصاد و تولید داخل کشور را تقویت کنیم، تاب‌آوری و قدرت ما خصوصا در عرصه‌های بین‌المللی افزایش خواهد یافت.

کردزنگنه تاکید کرد: تسهیلات بانکی، صدور مجوزها، فرآیندهای مالیاتی، قوانین کار و تامین اجتماعی و مسائل گمرکی مهم‌ترین عوامل پیش روی تولید است.

وی تصریح کرد: رویکردهای دولت برای تحقق شعار سال وقتی موفقیت آمیز خواهد بود که مبتنی بر هدف‌گذاری بلندمدت، واقعی و بر پایه تبیین چالش‌های تولید و ضرورت‌های مواجه با آن صورت گیرد.

رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی آبادان عنوان کرد: بعضی مواقع در بانک‌های عامل امکان اخذ تسهیلات با شرایط تعجب برانگیز وجود دارد اما وقتی تولیدکننده بخواهد تسهیلات بگیرد با مشکلات فراوانی مواجه می‌شود.

کد خبر: ۸۱٬۱۵۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha