۱۱ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۷:۰۲
رفع ۲۱۱ مورد تعرض از اراضی دولتی در ۱۰ روز نخست سال
فرمانده یگان حفاظت سازمان ملی زمین و مسکن خبر داد

رفع ۲۱۱ مورد تعرض از اراضی دولتی در ۱۰ روز نخست سال

خردمند، فرمانده یگان حفاظت سازمان ملی زمین و مسکن از رفع ۲۱۱ مورد تعرض از زمین‌های دولتی به مساحت بیش از ۳۶ هکتار در ۱۰ روز نخست فروردین، خبر داد.

به گزارش بازار به نقل از وزارت راه و شهرسازی، جواد خردمند فرمانده یگان حفاظت سازمان ملی زمین و مسکن، عملکرد یگان حفاظت در صیانت از اراضی دولتی را در ۱۰ روز نخست بهار ۱۴۰۰ تشریح کرد.

فرمانده یگان حفاظت سازمان ملی زمین و مسکن عملکرد یگان را در ۳۵ اداره کل و ۴۱۶ شهرستان در مجموع در ۱۰ روز نخست شامل رفع ۲۱۱ مورد تعرض در زمین هایی به مساحت ۳۶۶ هزار و ۹۵۵ مترمربع عنوان کرد.

به گفته فرمانده خردمند رفع تعرض ها از اول تا ۱۰ فروردین بدین شرح است: اول فروردین رفع ۷ مورد تعرض از زمین‌هایی به مساحت ۱۸ هزار و ۹۲۰ مترمربع که فاقد تعرض در روز نخست ۲۸ استان گزارش شده است. در روز دوم ۹۴ مورد تعرض از زمین‌های دولتی به مساحت ۶۹ هزار و ۷۰ مترمربع رفع شد که فاقد تعرض در روز دوم ۲۰ استان عنوان شد.

وی در بیان عملکرد یگان برای روزهای سوم تا هفتم، توضیح داد: روز سوم ۲۷ مورد تعرض از ۸۹ هزار و ۹۷۰ مترمربع اراضی رفع شد که فاقد تعرض ۲۵ استان بوده است. در روز چهارم ۱۳ مورد تعرض در زمین‌هایی به مساحت ۳۴ هزار و ۴۵۰ مترمربع اراضی رفع شد که فاقد تعرض ۲۸ استان گزارش شد. در روز پنجم گزارشی واصل نشد. در روز ششم ۹ مورد تعرض گزارش شد که ۸ مورد از آنها به مساحت ۱۰ هزار و ۸۵۰ مترمربع رفع تعرض شد. برای روز هفتم نیز ۸ مورد تعرض از زمین‌هایی به مساحت ۱۵ هزار و ۲۰ مترمربع رفع شد که ۳۰ استان فاقد تعرض بود.

خردمند گفت: برای روز هشتم، نهم و دهم به ترتیب ۲۰ مورد تعرض از ۸۳ هزار و ۵۳۴ مترمربع اراضی دولتی، ۹ مورد تعرض از ۱۴ هزار و ۴۸۶ مترمربع اراضی و ۱۵ مورد تعرض از زمین‌هایی به مساحت ۳۰ هزار و ۶۵۵ مترمربع اراضی رفع شد. همچنین برای روزهای ۸ تا ۱۰ فروردین نیز به ترتیب ۲۵ استان، ۲۵ استان و ۲۷ استان فاقد تعرض گزارش شده است.

کد خبر: ۸۱٬۱۵۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha