۱۶ اسفند ۱۳۹۸ - ۰۹:۵۸
سالانه ۲ میلیون نهال در زنجان تولید می‌شود
استاندار زنجان:

سالانه ۲ میلیون نهال در زنجان تولید می‌شود

زنجان - استاندار زنجان،با بیان اینکه در مرکز نهالستان زنجان سالانه دو میلیون نهال تولید می شود، گفت: در سال ۲۰۰ هکتار جنگل کاری در این استان انجام می‌شود.

فتح الله حقیقی صبح جمعه در حاشیه مراسم نهال کاری در نهالستان زنجان در گفتگو با خبرنگار بازار گفت: محیط زیست و درخت، اکسیژن و تنفس برای جامعه است و همه باید قدر محیط زیست و منابع طبیعی را بدانیم.

وی با بیان اینکه در مرکز نهالستان زنجان سالانه دو میلیون نهال تولید می شود، اظهار کرد: در سال ۲۰۰ هکتار جنگل کاری در این استان انجام می‌شود.

استاندار زنجان بر گسترش فرهنگ درختکاری و احترام به منابع طبیعی  در جامعه تاکید کرد و یاد آور شد: فرهنگ  حراست از اراضی ملی و طبیعی باید در جامعه نهادینه شود و برای تحقق این امر مهم  باید رسانه ها تلاش کنند.

حقیقی به نقش موثر مردم در حراست از منابع طبیعی اشاره کرد و گفت: حفاظت از منابع طبیعی و اراضی ملی نیاز به عزم همگانی و جدی دارد.

وی تصریح کرد: حفاظت از منابع طبیعی با همفکری تمام دستگاه‌های اجرایی باید محقق شود و در این میان با استفاده از جوامع محلی می‌توان در حل مشکلات منابع طبیعی گام‌های خوبی را برداشت.

استاندار زنجان، با بیان اینکه حفظ منابع طبیعی سلامت جامعه را به دنبال دارد، افزود: باید به فکر آیندگان بود تا آنها هم از این نعمت الهی استفاده کنند.

کد خبر: ۸٬۱۰۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha