۱۰ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۳:۵۷
دولت هیچ برنامه‌ای برای افزایش قیمت کالاها ندارد
سخنگوی دولت:

دولت هیچ برنامه‌ای برای افزایش قیمت کالاها ندارد

ربیعی، سخنگوی دولت گفت: دولت هیچ برنامه‌ای برای افزایش قیمت کالاها به خصوص کالاهای اساسی تا پایان کار خود ندارد.

به گزارش بازار، علی ربیعی در نشست خبری گفت: شش میلیارد دلار از بودجه تخصیصی برای تامین کالاهای اساسی در بودجه ۱۴۰۰، از هم اکنون برای این کالاها اختصاص یافته است.

وی افزود: از مجموع بیش از ۱۰۰ قلم کالای ضروری و بیش از ۲۰ قلم کالاهای اساسی، ما در دو مورد روغن و مرغ دچار اختلال توزیع بوده ایم و تصمیمات ستاد اقتصادی در هر دو مورد بنابر این بوده که هم تولید افزایش داشته باشد که افزایش پیدا کرد و در صورت نیاز واردات هم صورت بگیرد و برنامه متعادل کردن بازار به سرعت انجام خواهد شد.

ربیعی اضافه کرد: امروز صبح هم جلسه ستادتنظیم بازار با حضور رئیس جمهور در همین خصوص برگزار و نتایج آن به زودی در عرصه عمل دیده خواهد شد.

سخنگوی دولت در بخش دیگری به اتمام پروژه‌های زیرساختی تمهید شده اشاره کرد و گفت: این پروژه‌های تا آخرین روز کاری دولت در دستور کار خواهد بود و آثار عظیمی بر سال‌های بعد و بر زندگی آینده ایران و ایرانیان خواهد داشت.

علی ربیعی افزود: دولت معتقد است همچنان باید شرایطی به وجود آورد تا دولتی فارغ از تحریم و آماده جهش تولید و اقتصاد را به منتخب بعدی ملت تحویل دهد.

وی بیان کرد: در همین راستا و بر اساس رهنمود رهبر معظم انقلاب اسلامی، دولت برای سال ۱۴۰۰ برنامه‌ای چهار ماهه در قالب یک برنامه یک ساله در دستور کار خود قرار داده که بتواند تسهیلگر ادامه کار در دولت بعد نیز باشد.

ربیعی اضافه کرد: در دولت‌های یازدهم و دوازدهم فقط در حوزه صنعت و معدن، ۲۹۰ طرح مهم با مجموع سرمایه گذاری ۲ هزار و ۶۵۲ هزار میلیارد ریال و اشتغال بیش از ۸۵ هزار نفر تا کنون به بهره برداری رسیده که از این تعداد، ۲۸ طرح در ۱۰ ماهه سال ۹۹ و در اوج تحریم‌ها راه اندازی شد و برای بیش از ۱۱ هزار نفر به صورت مستقیم ایجاد شد شده است.

کد خبر: ۸۱٬۰۰۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha