۱۵ اسفند ۱۳۹۸ - ۲۲:۵۵
مازندران قرنطینه می شود؟/ جاده های غربی بسته شد
بازار بررسی می کند؛

مازندران قرنطینه می شود؟/ جاده های غربی بسته شد

رامسر - با بسته شدن محورهای ورودی مازندران به روی مسافران برای پیشگیری از شیوع کرونا، طرح قرنطینه کردن استان کلید خورد.

بازار - ابتلای ۶۰۰ بیمار مشکوک به کرونا و روند رو به رشد سرایت این بیماری در مازندران، متولیان امر را برآن داشت تا طرح محدودیت تردد مسافران و خودروهای غیربومی را در محورهای ورودی استان کلید زنند تا شیوع این بیماری را کند کنند.

طرح بسته شدن محورهای ورودی مازندران به روی مسافران از شامگاه پنجشنبه در غرب استان و از رامسر کلید خورد.

محمد آزاد فرماندار رامسر به خبرنگار بازار می گوید: طرح بسته شدن محورهای ورودی استان از سمت گیلان آغاز شد و این طرح با دستور استاندار مازندران برای پیشگیری از شیوع کرونا ویروس اجرا شده است.

وی با بیان اینکه از ورود مسافران غیربومی به شهرستان جلوگیری می شود از هموطنان خواست از سفر به منطقه پرهیز کنند.

تنکابن به روی مسافران بسته است

در عین حال سید امیرحسینی جو فرماندار تنکابن نیز با اشاره به محدودیت های منطقه از نظر سرانه درمانی اظهار داشت: ظرفیت های درمانی پاسخگوی نیازهای مردم نیست و با کمبودهایی مواجه هستیم.

وی با اشاره به وضعیت زرد منطقه از هموطنان خواست برای حفظ سلامتی خود و همشهری ها از سفر به منطقه خودداری کنند و افزود: در حال حاضر ظرفیت های درمانی متناسب با حجم بالای نیازها نیست و تقاضا داریم مسافران از سفر به استان بپرهیزند.

حسینی جو اظهار داشت: مراکز اقامتی منطقه از اسکان و پذیرش مسافران منع شدند و در محورهای ورودی جواز حضور به آنان داده نخواهد شد.

پایش خودروهای ورودی کلید خورد

معاون سیاسی امنیتی استاندار مازندران نیز گفت: به منظور جلوگیری از شیوع ویروس کرونا، طرح پایش و ارزیابی خودروها در محورهای ورودی استان اغاز شد.

وی افزود: در این طرح از ورود خودروهایی که قصد سفر به استان و اقامت دارند، جلوگیری می شود اما تردد خودروهایی که ضرورت دارد، بلامانع خواهد بود.

در عین حال شمار زیادی از ساکنان مازندران نیز ار مسئولان خواستند تا کنترل و مسدود شدن ورودی های استان برای پیشگیری از سفرهای غیرضروری در دستور کار قرار گیرد.

هم اکنون ابتلای ۱۲۱ بیمار مازندرانی به کرونا ویروس تایید شد و ۱۴ نفر تاکنون فوت کرده اند.

کد خبر: ۸٬۱۰۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha