۱۰ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۱:۲۹
استقرار ۱۲ اکیپ حفاظتی در عرصه های منابع طبیعی استان همدان
مدیرکل منابع طبیعی استان همدان اعلام کرد:

استقرار ۱۲ اکیپ حفاظتی در عرصه های منابع طبیعی استان همدان

همدان - مدیر کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان همدان گفت: ۱۲ اکیپ گشت و مراقبت در ایام تعطیلات نوروز از عرصه‌های منابع طبیعی استان همدان حفاظت می‌کنند.

به گزارش بازار و به نقل از روابط عمومی منابع طبیعی و آبخیزداری استان همدان؛ اسفندیار خزایی با اشاره به استقرار ۱۲ تیم گشت حفاظتی در ایام تعطیلات نوروز ۱۴۰۰ در عرصه‌های منابع طبیعی استان همدان گفت: هدف از این اقدام جلوگیری از هر گونه حادثه، تخلف و جرائم مرتبط با عرصه‌های طبیعی است.

وی با اشاره به اینکه این گشت‌ها به‌صورت شبانه‌روزی تا بعد از ۱۳ فروردین فعال خواهند بود، افزود: در سطح ۱۰ شهرستان استان همدان نیز کشیک پاسگاه‌های ویژه  حفاظت منابع طبیعی نسبت به برقراری گشت و مراقبت حفاظتی در عرصه‌های منابع طبیعی اقدام می‌کنند.

خزائی گفت: هدف از این اقدام جلوگیری از تجاوز وسود جوئی افراد فرصت طلب به عرصه‌های منابع طبیعی و سوءاستفاده از آن و پیشگیری از آسیب رساندن و آتش‌سوزی درعرصه های مرتعی وجنگلی استان در تعطیلات خواهد بود.

خزائی با بیان اینکه مهم‌ترین کار این تیم‌ها پایش اراضی ملی وعرصه‌های منابع طبیعی است، افزود: با هماهنگی صورت گرفته با مراجع قضائی و قاضی کشیک در ایام تعطیلات نوروزی درصورت مشاهده هرگونه تخلف با متعرضان و متخلفان به اراضی ملی برخورد قانونی صورت خواهد گرفت و به محاکم قضائی معرفی خواهند شد.

مدیر کل منابع طبیعی وآبخیزداری استان عنوان کرد: دستور معاونت پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان در حوزه جلوگیری و ممانعت از تصرف اراضی ملی استان در دستور کار گشت‌های حفاظت از عرصه‌های منابع طبیعی قراردارد.

کد خبر: ۸۰٬۹۸۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha