۱۰ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۱:۱۰
 ۵۰۰ هکتار از شهرک صنعتی شرق مازندران جزو کمربند سبز است
معاون پارلمانی وزارت صمت:

۵۰۰ هکتار از شهرک صنعتی شرق مازندران جزو کمربند سبز است

ساری- معاون پارلمانی وزیر صمت با اشاره به ساخت شهرک هزار هکتاری در شرق استان گفت: ۵۰۰ هکتار از این شهرک در مسیر کمربند سبز واقع شده است.

به گزارش خبرنگار بازار، محمد دامادی صبح سه شنبه در بازدید از شهرک صنعتی ساری با بیان اینکه فقر زمین صنعتی از جمله مشکلات در کشور به شمار می رود، افزود: زمین مورد نیاز برای توسعه شهرک های صنعتی به ویژه در مازندران نداریم.

وی از تخصیص اعتبار برای توسعه شهرک های صنعتی در استان مازندران خبر داد و با اشاره به ساخت شهرک هزار هکتاری شرق مازندران یادآور شد: متاسفانه ۵۰۰ هکتار از این شهرک در کمربند سبز واقع شده است.

معاون پارلمانی وزیر صمت عنوان کرد: انتظار ما این است که بانک زمین ۵۰۰ هکتار زمین دیگر اختصاص دهد تا بتوانیم واحدهای بزرگ و مادر را در استان احداث کنیم.

دامادی بر لزوم استقرار صنایع بزرگ در استان تاکید کرد و گفت: صنایع بزرگ و تبدیلی از جمله نیازمندی های استان بوده که باید عملیاتی شود.

وی همچنین بر رفع مشکلات واحدهای تولیدی وصنعتی تاکید کرد و گفت: برخی از واحدهای صنعتی دچار مشکلات تامین نقدینگی و سرمایه در گردش هستند و باید تدابیر لازم در این بخش اتخاذ شود.

کد خبر: ۸۰٬۹۷۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha