۱۰ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۰:۳۸
کمبود ناوگان علت کنسلی پروازهای نوروزی در خراسان جنوبی
مدیرکل فرودگاه‌های خراسان‌جنوبی مطرح کرد :

کمبود ناوگان علت کنسلی پروازهای نوروزی در خراسان جنوبی

بیرجند- مدیرکل فرودگاه‌های خراسان‌جنوبی گفت: علت کنسلی برخی پروازهای ایام نوروز در خراسان‌جنوبی کمبود ناوگان هوایی یکی از شرکت‌های هواپیمایی است.

عظیم طهماسبی در گفت و گو با خبرنگار بازار با اشاره به برخی از کنسلی پروازها از فرودگاه‌های بیرجند اظهارکرد: ما در روز دوم فروردین و چهارم فروردین کنسلی پرواز داشتیم و در روز سیزدهم نیز به احتمال زیاد کنسلی پرواز دیگری به مقصد و مبدأ تهران خواهیم داشت.

مدیرکل فرودگاه‌های خراسان‌جنوبی با بیان اینکه علت کنسلی پروازها کمبود ناوگان هوایی یکی از شرکت‌های هواپیمایی است، بیان‌کرد: برای افزایش پروازها توسط دو شرکت هواپیمایی (پارس ایر و ایرتور) از ماه‌های آتی در حال رایزنی هستیم.

طهماسبی با اشاره به اینکه در حال حاضر مردم بیشتر متقاضی افزایش پروازها به مقصد یا از مبداء مشهد هستند، ادامه‌داد: مردم برای نیازهای درمانی و اداری خود به مشهد تردد زیادی دارند و از این رو بیشتر متقاضی برای پرواز این شهر وجود دارد.

وی گفت: در مورد افزایش پروازها به مقاصد شهرهای گردشگری چون کیش هم برنامه داریم ولی در حال حاضر به واسطه شیوه کرونا و عدم تمایل مردم برای سفرهای تفریحی در این شرایط ریسک برقراری این پروازها بسیار زیاد است.

مدیرکل فرودگاه‌های خراسان‌جنوبی اظهارکرد: از آنجایی که پروازها با ۶۰ درصد ظرفیت هواپیما انجام می‌شود، کمبود مسافر نداریم ولی اگر در آینده این مصوبه برداشته شود شاید با کبمود مسافر در برخی از پروازها رو به رو شویم.

کد خبر: ۸۰٬۹۷۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha