۹ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۴:۲۰
ورودی و خروجی های قزوین مسدود شد
فرماندار قزوین:

ورودی و خروجی های قزوین مسدود شد

قزوین- فرماندار قزوین گفت: کلیه مبادی ورودی و خروجی شهر قزوین از امروز مسدود و تردد ممنوع است.

به گزارش بازار به نقل از روابط عمومی فرمانداری قزوین، محمد شفیعی روز یکشنبه با اعلام این مطلب افزود : به دلیل قرار گرفتن شهرستان قزوین در وضعیت نارنجی و لزوم اجرای پروتکل ها ، دستور العمل ها و محدودیت های تردد خودرویی در راستای جلوگیری از انتشار ویروس منحوس کرونا کلیه مبادی ورودی و خروجی شهر قزوین از تاریخ نهم فروردین ماه مسدود و تردد ممنوع می باشد .

وی یادآورشد: با توجه به قوانین و مصوبات ستاد ملی کرونا مبنی بر اجرای طرح جامع مدیریت هوشمند محدودیت ، ورود خودروهای شخصی با پلاک غیربومی به شهرهای نارنجی ممنوع است و در صورت عدم رعایت قوانین توسط متخلفین جریمه ۵۰۰ هزار تومانی صادر خواهد شد.

شفیعی در ادامه به شرح مسیر های مسدود اشاره و خاطر نشان کرد : لاین جنوبی پل میرزا کوچک خان ، رمپ یادگار امام (ره) پل اسماعیل آباد ، رمپ دانشگاه آزاد اسلامی واحد باراجین و در مسیر تهران به سمت قزوین ورودی تالار شهر ، خروجی دانشگاه آزاد اسلامی و تقاطع بلوار نخبگان مسدود و تردد در این مبادی ممنوع می باشد .

وی از شهروندان قزوینی و هموطنان درخواست کرد جهت همکاری با متولیان امر از مراجعه به مسیر ها و ورودی های مذکور خودداری نمایند.

به گفته فرماندار شهرستان قزوین طرح محدودیت تردد شبانه همچنان پا برجا و تردد خودروها بجز وسایل نقلیه خدمات رسان و امدادی از ساعت ۲۲ الی ۳ بامداد ممنوع می باشد.

کد خبر: ۸۰٬۹۰۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha