۹ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۰:۰۲
دریافت عادلانه مالیات موجب رونق تولید می‌شود
نائب رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس:

دریافت عادلانه مالیات موجب رونق تولید می‌شود

میرتاج الدینی، نایب رئیس کمیسیون برنامه و بودجه کشور با تاکید بر اینکه دریافت مالیات در کشور عادلانه نیست، گفت: شنایایی افرادی که فرار مالیاتی دارند و پرداخت عادلانه مالیات موجب رونق تولید می‌شود.

به گزارش بازار، محمدرضا میرتاج الدینی افزود: در بودجه ۱۴۰۰ در مقایسه با سال‌های گذشته با توجه به اصلاحاتی که داشتیم گام خوبی را در بخش توسعه اقتصادی برخواهیم داشت.

وی با بیان اینکه در کنار حمایت از تولید بایدموضوع کارآفرینی را مدنظر قرار دهیم، افزود: واحدهای تولیدی در بودجه مورد حمایت قرار گرفته و مالیات این بخش کاهش پیدا کرده است.

رئیس فراکسیون راهبردی مجلس ادامه داد: در اجرای عدالت مالیاتی، کسانی که فرار مالیاتی دارند، شناسایی می‌شوند و باید مالیات بدهند.

میرتاج الدینی افزود: در اصلاح روند بودجه بخشی هم رقمی حدود ۳۲ هزار میلیارد تومان فقط برای کارآفرینی از طریق بانک‌های عامل در نظر گرفته شده و این رقم در مناطق محروم و روستاها و حوزه‌های کشاورزی و دامداری مد نظر قرار گرفته است.

نایب رئیس کمیسیون برنامه و بودجه اضافه کرد: با توجه به ایام ماه مبارک رمضان ما نگرانی از افزایش قیمت مواد غذایی داریم و دولت باید این را کنترل کند و همچنین واحدهای تولیدی گوشت و دامداری و تخم مرغ از حمایت ویژه برخوردار باشند تا مواد غذایی به شکل آسان در دسترس مردم قرار گیرد.
 

کد خبر: ۸۰٬۸۷۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha