۸ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۱:۴۵
صدور پایان کار در شهرک‌های صنعتی استان سمنان ۱۴۰درصد افزایش داشت
مدیر عامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان سمنان :

صدور پایان کار در شهرک‌های صنعتی استان سمنان ۱۴۰درصد افزایش داشت

سمنان- آل بویه، مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان سمنان گفت: صدور گواهی پایان کار در شهرک‌ها و نواحی صنعتی این استان سال ۹۹ نسبت به سال گذشته آن از لحاظ مساحت ۱۴۱ درصد افزایش داشت.

حسن آل بویه در گفت‌وگو با خبرنگار بازار با بیان اینکه در سال ۹۸، گواهی پایان کار برای ۳۴ هکتار از اراضی شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان سمنان صادر شد که این امر با افزایش ۱۴۱ درصدی به ۸۲ هکتار در سال جهش تولید رسید، تاکید کرد:  ۵۵ فقره پایان کار در شهرک‌های صنعتی استان سمنان در سال ۹۸صادر شد. 

وی با بیان اینکه سال گذشته، ۶۱ فقره گواهی پایان کار در شهرک‌ها و نواحی صنعتی این استان صادر شده است، افزود:   جواز احداث در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان سمنان نیز  سال ۹۹ نسبت به سال گذشته آن از لحاظ مساحت ۱۰۸ درصد و تعداد ۳۴ درصد افزایش داشت.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان سمنان  خاطرنشان کرد: ۲۴۹ فقره جواز احداث ساختمان در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان سمنان سال ۹۹ صادر شد که این مساله در سال گذشته آن، ۱۸۶ فقره بود.

آل بویه با بیان اینکه جواز احداث ساختمان برای ۱۷۸ هکتار از اراضی شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان سال ۹۹ صادر شد، تاکید کرد: کل اراضی در اختیار شرکت شهرک های صنعتی استان سمنان ۶ هزار و ۸۸۴ هکتار است.

کد خبر: ۸۰٬۸۰۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha