۷ فروردین ۱۴۰۰ - ۲۱:۱۶
فراهم شدن قابلیت مسنجر روم در واتساپ

فراهم شدن قابلیت مسنجر روم در واتساپ

طبق گزارش‌هایی که به تازگی منتشر شده است قابلیت مسنجر روم در واتساپ فراهم شده است که می‌تواند به کاربران کمک کند یک کنفرانس در این پیام‌رسان داشته باشند.

گروه فناوری ارتباطات؛ بازار واتساپ یک پیام رسان سریع  است که به کاربران این امکان را می‌دهد که پیام‌های متنی و صوتی را از راه چت ‌ها و به اشتراک‌گذاری رسانه‌ها مانند عکس و فیلم، چه در چت‌های فردی یا گروهی ارسال کنند، این پیام رسان علاوه بر به نسخه‌های تلفن‌های هوشمند نسخه دسکتاپ نیز دارد که همین امکانات را به کاربران ارائه می‌کند.

نسخه دسکتاپ این پیام رسان هم‌زمان با برنامه تلفن همراه کار می‌کند و به کاربران خود اجازه می‌دهد که پیام‌هایی که از طریق پیام‌رسان واتساپ دریافت یا ارسال می‌کنند را به کمک رایانه خود ارسال و دریافت کنند و آن‌ها را مشاهده کنند. نسخه وب بیشتر مواقع به وسیله موسسه ها به منظور راحت‌تر شدن نوشتن پیام یا استفاده از یک مرورگر وب بدون نیاز به استفاده از گوشی هوشمند برای ارسال پیام استفاده خواهد شد.

در این راستا کمپانی فیس بوک که مالک این پیام‌رسان به شمار می‌رود اعلام کرد که پشتیبانی از ویژگی اتاق مسنجر را به نسخه دسکتاپ واتساپ اضافه کرده است. در این ویژگی به بیش از دو میلیارد نفر اجازه خواهد داد که تماس‌های ویدیویی گروهی خود را با نهایت ۵۰ شرکت کننده از راه نرم‌افزار فیس بوک مسنجر ایجاد و انجام دهند. کاربران برای اینکار باید حساب‌های واتساپ و فیس بوک خود را در نسخه وب نیز همسان‌سازی کنند.

کد خبر: ۸۰٬۷۲۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha