۷ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۳:۳۸
مصرف برق مازندران ۱۰۰ ساعت در سال به پیک می رسد
مدیرعامل شرکت توزیع برق مازندران:

مصرف برق مازندران ۱۰۰ ساعت در سال به پیک می رسد

ساری- سپری، مدیرعامل شرکت توزیع برق مازندران، ظرفیت انتقال برق استان را دو هزار و ۵۰۰ مگاوات ذکر کرد و گفت: فقط ۱۰۰ ساعت در سال به پیک بار مصرف می رسیم.

فرازاد سپری در گفتگو با خبرنگار بازار ظرفیت انتقال برق را در استان دو هزار و ۵۰۰ مگاوات ذکر کرد و افزود: میزان نیاز برق استان در غیر ایام پیک بین ۷۰۰ تا ۸۰۰ مگاوات بوده و فقط ۱۰۰ ساعت در سال به پیک مصرف می رسیم.

وی با اشاره به افزایش مصرف برق در بخش صنعت استان آن را نشان از رونق در این بخش ذکر کرد و گفت: یک درصد از مشترکان شرکت را صنعت تشکیل می دهد درحالی که ۲۰ درصد مصرف برق استان مربوط به این بخش است.

وی با اشاره به رشد پنج درصد افزایش مصرف برق در بخش صنعت درباره نوسانات و قطع برق در زمستان سال ۹۹ اظهار داشت: افزایش مصرف گاز و کمبود سوخت نیروگاهی سبب بروز خاموشی های ناخواسته در برخی مناطق استان شد.

سپری، رمز ارزها را از جمله چالش های فراروی صنعت برق بیان کرد و گفت: ما آمادگی تامین برق ماینرها را داریم و باید مجوزهای لازم را اخذ کنند.

مدیرعامل شرکت برق مازندران درباره برق امید نیز گفت: در قالب طرح امید، سقف مصرف برق برای مشمولان کم مصرف ۸۰ کیلوبایت تعیین شده و هدف از اجرای این طرح، رایگان کردن مصرف برق برای این دسته از مشترکان است.

کد خبر: ۸۰٬۶۹۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha