۷ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۴:۳۸
تعیین تکلیف ۴۸ هزار هکتار از اراضی در اختیار نیروهای مسلح
مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن خبر داد

تعیین تکلیف ۴۸ هزار هکتار از اراضی در اختیار نیروهای مسلح

اصغری مهرآبادی، مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن با اشاره به اجرای تفاهمنامه سه جانبه وزارت راه و شهرسازی، وزارت دفاع و پشتیبانی و ستاد کل نیروهای مسلح در ادارات کل راه و شهرسازی استان‌ها گفت: از ۱۰ استان برتر در اجرای مفاد این تفاهمنامه تقدیر شده است.

به گزارش بازار به نقل از وزارت راه و شهرسازی، احمد اصغری مهرآبادی، مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن از اجرای تفاهمنامه سه جانبه وزارت راه و شهرسازی، وزارت دفاع و پشتیبانی و ستاد کل نیروهای مسلح در ادارات کل راه و شهرسازی استان‌ها خبر داد و اظهار کرد: از ۱۰ استان برتر در اجرای مفاد این تفاهمنامه تقدیر شده است.

وی افزود: مقدمات امضای این تفاهمنامه از سال ۹۷ آغاز شد و براساس این تفاهمنامه ۴۸ هزار هکتار از اراضی در اختیار ارگان های مختلف مرتبط با ستاد کل نیروهای مسلح تعیین تکلیف شد.

معاون وزیر راه و شهرسازی اجرای این تفاهمنامه را یکی از مواردی خواند که در ارزیابی عملکرد سال ۹۹ ادارات کل راه و شهرسازی موثر بوده است.

وی تامین زمین برای اجرای طرح های تولید مسکن را مهمترین اولویت سازمان ملی زمین و مسکن در تحقق وظایفش خواند و اظهار داشت: تدوین تفاهمنامه‌های مشترک بین نهادهای حاکمیتی یکی از راهکارهای موثر برای تامین زمین است.

کد خبر: ۸۰٬۶۸۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha