۱۰ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۰:۵۷
نقدینگی مردم به سمت تولید هدایت شود/اتفاق بازار بورس برای تولید رخ ندهد
نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس:

نقدینگی مردم به سمت تولید هدایت شود/اتفاق بازار بورس برای تولید رخ ندهد

بیرجند- نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس گفت: نقدینگی و سرمایه‌های مردم به سمت تولید هدایت شود.

حسین خسروی اسفزار در گفت و گو با خبرنگار بازار با اشاره به نامگذاری امسال به سال تولید، پشتیبانی‌ها و مانع زدایی‌ها اظهارکرد: علاوه بر وظایفی که دولتمردان در این حوزه دارند، مردم نیز می‌توانند با راهکارهایی به رونق تولید کمک کنند.

نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس با بیان اینکه یکی از اقداماتی که مردم در این راستا می‌توانند انجام دهند، انتخاب مسئولانی باورمند به موضوع تولید داخل است، بیان‌کرد: اگر ما در عرصه مدیریت افرادی باورمند به تقویت شبکه تولید و توزیع داشتیم اکنون شاهد مسائلی چون صف‌های طولانی روغن و مرغ نمی‌بودیم.

خسروی اسفزار ادامه‌داد: البته در موضوع صف‌های مرغ و روغن، مردم نیز باید خریدهای خود را مدیریت کنند چرا که در برخی از اقلام بیش از گذشته نیز توزیع انجام می‌شود ولی نگرانی مردم باعث افزایش خرید و در نتیجه صف‌های طولانی می‌شود.

وی با اشاره به اینکه از طرف دیگر بخشی از فساد اقتصادی مربوط به نزدیکان برخی از مسئولان است، افزود: مردم می‌توانند با انتخاب مسئولان پاک دست و حساس نسبت به مسائل اقتصادی آینده روشن‌تری را در حوزه تولید و اقتصاد رقم بزنند.

نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس با بیان اینکه از جنبه دیگر مردم با خرید کالای ایرانی با کیفیت و مطالبه گری در این عرصه نیز در رونق تولید نقش آفرین هستند، گفت: بنا به گفته گاندی رهبر استقلال هند، هیچگاه با کفش وِرنی و چرم انگلیس نمی‌توان به استقلال حقیقی رسید.

خسروی اسفزار اظهارکرد: یکی از اقدامات مهمی که می‌تواند به رونق تولید بینجامد، هدایت کردن نقدینگی‌های مردم به سمت تولید است.

وی با بیان اینکه البته نباید آنچه در بازار بورس بر سر مردم آمد و سرمایه‌هایشان آسیب دید در حوزه تولید نیز رخ دهد، بیان‌کرد: اگر می‌خواهیم مردم سرمایه‌ها و نقدینگی‌های خود را در تولید هزینه کنند، باید به آنان تضمین بدهیم شرایط بازار بورس برای آنان رخ نخواهد داد.

نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس یادآور شد: دولت مردم را به سرمایه‌گذاری در بازار بورس دعوت کرد ولی دیدیم در نهایت بر سر سرمایه‌های مردم چه آمد.

کد خبر: ۸۰٬۶۵۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha