۳ دی ۱۳۹۸ - ۱۶:۵۱
قدرت خرید مردم کمتر شده است
معاون استاندار زنجان:

قدرت خرید مردم کمتر شده است

زنجان-معاون استاندار زنجان، گفت: قدرت خرید مردم در سال جاری نسبت به سال ۹۷ کمتر شده و افزایش تورم بیشتر از افزایش حقوق است.

به گزارش خبرنگار بازار، فرامرز نیک سرشت ظهر سه شنبه در جلسه ستاد تنظیم بازار استان در محل استانداری زنجان،برتقویت آرامش مردم در جامعه تاکید کردو گفت: باید آرامش مردم در بازارمورد توجه قرار گیرد.

وی اظهار کرد: وظیفه ستاد تنظیم بازار ایجاد آرامش در بازار است و در این میان نظارت و بازرسی هایی که از بازار و واحدهای صنفی انجام می شود کفاف ۵ هزار واحد صنفی را نمی دهد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری زنجان، گفت: گرانی در بازار وجود دارد و ما منکر این گرانی نیستیم ولی باید رسانه ها بازرسی هایی که توسط بازرسین از بازار انجام می شود را به اطلاع مردم برسانند.

نیک سرشت ابراز کرد: ستادتنظیم بازاردر استان زنجان در کار کرد خود موفق بوده است و توانسته آرامش خوبی را در بازار ایجاد کند.

وی افزود: قدرت خرید مردم در سال جاری نسبت به سال ۹۷ کمتر شده و افزایش تورم بیشتر از افزایش حقوق است و در این میان باید حفظ آرامش بازار و جلوگیری از احتکار و سوء استفاده در عرضه کالا باید مد نظر قرار گیرد.

نیک سرشت  تصریح کرد: نهاده‌های دامی به اندازه کافی در استان زنجان وجود دارد و نهادهای دامی پاسخگوی نیاز استان است.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری زنجان، تصریح کرد: در جنگ تمام عیار قرار داریم همه مسئولین و مدیران، صاحب نظران و رسانه ها  باید برای این جنگ آماده باشند و برای توسعه کشور تلاش کنند.

نیک سرشت از مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان زنجان خواست نسبت به افزایش قیمت کرایه های اتوبوس در استان نظارت لازم را داشته باشد و با متخلفین برخورد کند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری زنجان، یاد آورشد: ۲ هزار مسافربر شخصی حمل مسافر در مسیرهای روستایی برای دریافت کارت سوخت ثبت نام کردندو باید بنرین برای سوخت گیری این تعداد وانت بار به خوبی انجام شود.

نیک سرشت افزود: در استان برخی از واحدهای صنفی همچون آرایشگران اقدام به افزایش قیمت می کنند که ربطی هم به گرانی بنزین ندارد و از این موقعیت و شرایط جامعه سوء استفاده می کنند.

کد خبر: ۸۰۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha