۶ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۲:۰۲
پرداخت ۳۴۰ میلیون تومان وام به فرهنگیان در سال جدید
مدیرکل رفاه و پشتیبانی آموزش و پرورش خبر داد

پرداخت ۳۴۰ میلیون تومان وام به فرهنگیان در سال جدید

کریمی فر، مدیرکل رفاه و پشتیبانی آموزش و پرورش از پرداخت سه وام به فرهنگیان درسال جدید خبر داد و گفت: فرهنگیان می‌توانند از دو وام ۲۰۰ میلیون تومانی کمک خرید مسکن و ۶۰ میلیون تومانی خرید کالا در سال جدید استفاده کنند.

به گزارش بازار، گودرز کریمی فر افزود: به فرهنگیان همچنین وام فوری تا سقف ۸۰ میلیون تومان پرداخت خواهد شد.

وی از پرداخت هزار میلیارد تومان تسهیلات به فرهنگیان در سال جدید خبر داد و افزود: این وام‌ها بدون سپرده و وثیقه ملکی به فرهنگیان پرداخت می‌شود.

کریمی فر تاکید کرد: فرهنگیان زن سرپرست خانوار، زوج‌های فرهنگی و فرهنگیان بالای ۲۰ سال سابقه و بازنشستگان در اولویت پرداخت این وام‌ها قرار دارند.

مدیرکل رفاه و پشتیبانی آموزش و پرورش با اشاره به واگذاری مسکن ملی به فرهنگیان گفت: ۷۷۰ هزار واحد مسکونی مسکن ملی ویژه فرهنگیان، ۴۳ هزار و ۷۷۵ واحد مسکونی در ۲۵۱ شهر اختصاص یافته است که ۲۲ هزار فرهنگی در حال افتتاح حساب و واریز وجه و تکمیل موجودی خود هستند.

کریمی فر تاکید کرد: مساحت این واحدها بین ۱۰۰ تا ۱۲۰ متر مربع است و فرهنگیان با دریافت این وام‌ها می‌توانند آورده اولیه خود را برای واریز تامین کنند.

وی به اجرای بیمه تکمیلی فرهنگیان اشاره کرد و افزود: پرداخت هزینه‌های درمانی دارای بیمه تکمیلی به روز شده است و پرداخت هیچ هزینه‌ای به آینده موکول نخواهد شد.

مدیرکل رفاه و پشتیبانی آموزش و پرورش همچنین گفت: امسال برای حمایت و صیانت از سلامت فرهنگیان در هیچ مدرسه و ستاد اسکان مسافر نوروزی پذیرش نخواهد شد.

کد خبر: ۸۰٬۵۹۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • نظرات منتشر شده: 7
    • نظرات در صف انتشار: 0
    • نظرات غیرقابل انتشار: 0
    • IR ۱۴:۴۴ - ۱۴۰۰/۰۱/۰۶
      0 0
      همیشه زمانی به فرهنگیان وام داده میشه که وام کارایی خود را از دست داده باشه، اون روز همتی می گفت بیست و پنج سال پیش 18 میلیون وام هیات علمی گرفته!
      • محبوب برقی IR ۰۰:۴۸ - ۱۴۰۰/۰۱/۰۷
        0 0
        الان بااین وام ها حتی نمی توان درروستا نیز خانه خرید.افسوس دیرکردند.این نوش دارو را
    • احمد CA ۰۰:۱۷ - ۱۴۰۰/۰۱/۰۷
      0 0
      دو بار حرفم تایپ کردم اما حذفش کردید. بازم میگم فرهنگیان مستحق به وام نیست . این پول وام رو بدید به کسانی که بسته معیشتی دارن واجبتر هست و خدا هم راضی هست. کارمند ماهانه حقوق بگیره براش کافیه
      • IR ۱۰:۳۶ - ۱۴۰۰/۰۱/۰۷
        0 0
        احمد عزیز باور نکن اینها اینهم برای ما نمی دند، شما حساب کن گفته 1000میلیارد بودجه داره اگه تقسیم کنی فقط به 3000 نفر می رسه این یعنی 3 درصد فرهنگیان، اینها عادت دارند که به کل دنیا بگند ما به فرهنگیان همه چیز می دیم در حالی که اینطور نیست این پول را زمانی که ارزش داشت به ما نمی دادند ولی حالا که از ارزش افتاده چه فایده ای داره.
    • رضا DE ۰۵:۰۱ - ۱۴۰۰/۰۱/۰۷
      0 0
      این وام ها کجاست که بنده با۲۳سال سابقه هنوزاثری ازش ندیدم؟همه ساله درقبال هرپنج هزارنفر۲۰تاازاین وام ها منطقه مامیادکه اونم صرف کارکنان اداره میشه وسه چهارتایی به معلمان میدن که اعتراض نشه.تنها وامی که معلمان استفاده میکنن وام پس اندازضروری خودشون هست که ماهانه ازحقوقشون کسرمیشه وازبابت سپرده گذاری وام ناچیز بهشون تعلق میگیره
      • جعفر IR ۱۱:۳۴ - ۱۴۰۰/۰۱/۰۷
        0 0
        خدا لعنتشون کنه اگه دو سال پیش پنجاه میلیون وام می دادند رو پولم می ذاشتم یه آپارتمان می خریدم الآن اگه ده برابر این مبلغ را بدند باز هم نمی تونم یه آپارتمان بخرم! 300میلیون آپارتمان می خریدم الآن همان آپارتمان شده یک میلیارد و دویست میلیون تومان
    • IR ۱۹:۵۸ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۵
      0 0
      صد بار گفتم من الان زمین دارم ولی پول ساخت ندارم چرا وام نمیدهند از مستاجری نجات پیدا کنم...