۶ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۱:۴۲
میانگین فروش روزانه گاز سی ان جی در استان سمنان افزاش یافت
مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه شاهرود:

میانگین فروش روزانه گاز سی ان جی در استان سمنان افزاش یافت

شاهرود- عربعامری، مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه شاهرود با بیان اینکه در سال گذشته میانگین فروش روزانه گاز سی ان جی در استان سمنان افزایش یافت، گفت: مصرف این سوخت در سال ۹۹ نسبت به مدت مشابه سال قبل نیز بیشتر بود.

علی‌اکبر عرب عامری در گفت‌وگو با خبرنگار بازار، با بیان اینکه میانگین فروش روزانه گاز سی ان جی در استان سمنان افزایش یافت، تاکید کرد: میانگین فروش روزانه در سالجاری ۳۰۳ هزار و ۷۵۶ متر مکعب بوده است حال آنکه این میزان در سال قبل از آن یعنی ۹۸ کمی بیش از ۲۹۹ میلیون متر مکعب برآورد شده است.

وی با بیان اینکه در کنار افزایش عرضه، مصرف سی ان جی در استان نیز بیشتر شده است، افزود: ۱۰۲ میلیون و ۶۱ هزار مترمکعب گاز سی‌ان‌جی از ابتدای سال ۹۹ تا پایان بهمن همان سال مصرف شد که نسبت به مدت مشابه سال ۹۸ حدوداً یک میلیون مترمکعب بیشتر بوده است.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه شاهرود با بیان اینکه اجرای طرح رایگان گازسوز کردن خودروهای ناوگان عمومی شامل وانت، تاکسی و ... و در مرحله بعد اسنپ و تاکسی اینترنتی ها و ... می تواند در افزایش سهم سی ان جی نسبت به بنزین و گازوئیل تاثیر گذار باشد، بیان کرد: این موضوع می تواند آلایندگی هوا را نیز کاهش دهد.

عربعامری بیشترین میزان افزایش را در زمینه گاز مایع دانست و تصریح کرد: مصرف گاز مایع در سال ۹۹ نسبت به مدت مشابه سال ۹۸ بیش از ۱۸ درصد افزایش یافته که میزانی چشم‌گیر است.

وی با بیان اینکه میزان عرضه گاز مایع از ابتدای ۹۹تا پایان بهمن همان سال  ۲۱ هزار و ۵۳۰ مترمکعب بوده است، تاکید کرد: در سال قبل از آن و در همین بازه زمانی ۱۸ هزار و ۲۸۱  متر مکعب سوخت عرضه شده بود.

کد خبر: ۸۰٬۵۹۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha