۴ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۳:۴۰
کرونا ۱۵ هزار میلیارد تومان به مراکز اقامتی ایران خسارت زد
رئیس جامعه هتل داران:

کرونا ۱۵ هزار میلیارد تومان به مراکز اقامتی ایران خسارت زد

تبریز- رئیس جامعه هتلداران ایران اعلام کرد: سال گذشته با اوج‌گیری شیوع کرونا مراکز اقامتی رسمی کشور افزون بر ۱۵ هزار میلیارد تومان خسارت اقتصادی متحمل شدند.

به گزارش بازار به نقل از میراث فرهنگی آذربایجان شرقی، جمشید حمزه زاده در دیدار جمعی از مدیران اداره کل میراث فرهنگی، صنایعی دستی و گردشگری آذربایجان شرقی با وی افزود: میراث‌فرهنگی کشور  در تلاش بر حمایت از فعالان این حوزه بوده تا با فراهم‌سازی زمینه لازم فعالیت مجدد این عرصه پویا را تسهیل بخشد.

وی در ادامه هتل‌های آذربایجان شرقی را در صدر هتل‌های بهداشتی استاندارد کشور عنوان کرد و گفت: آذربایجان شرقی از جمله استان‌های پیشرو در عرصه هتلداری کشور است که همه‌ساله با به‌روزرسانی خدمات و امکانات هتل‌ها بستر لازم برای رفاه بیشتر مسافران خود را فراهم می‌کند.

رئیس جامعه هتلداران ایران با بیان اینکه هتل‌های آذربایجان شرقی همچون سایر هتل‌های کشور با آمادگی کامل در ایام نوروز به فعالیت خود ادامه می‌دهند، گفت: با توجه به شرایط ویژه کرونایی، هتل‌های استان با اجرای تمامی شیوه نامه های بهداشتی با ظرفیت محدود فعالیت خود را تداوم می‌بخشند.

حمزه زاده ادامه داد: در صورت ورود مسافران بیشتر با حفظ شرایط بهداشتی لازم، امکان پذیرش آن‌ها را دارد تا از استقرار مسافران در اماکن غیررسمی جلوگیری شود.

وی اظهار داشت: در راستای اعتمادبخشی به مردم و مسافران نظارت‌های ویژه از هتل‌های استان توسط اکیپ‌های نظارتی اداره‌کل میراث‌فرهنگی و همچنین کمیته‌های مشترک مقابله با کرونا در حال انجام است، همچنین به‌صورت مستمر کارکنان هتل‌ها مورد کنترل بهداشتی قرار می‌گیرند تا در صورت مشاهده هرگونه علائم احتمالی از شیوع آن در محل جلوگیری شود.

کد خبر: ۸۰٬۴۶۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha