۱۵ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۵:۵۲
۱۶۰۰ تن ذرت علوفه‌ای بین تشکل‌های دام و طیور کردستان توزیع می‌شود
مدیر امور طیور و زنبور عسل در استان کردستان:

۱۶۰۰ تن ذرت علوفه‌ای بین تشکل‌های دام و طیور کردستان توزیع می‌شود

کردستان - مدیر امور طیور و زنبور عسل دراستان کردستان از توزیع یک هزار و ۶۳۱ تن ذرت علوفه‌ای بین تشکل‌های دام و طیور استان در اسفند ماه جاری خبرداد و گفت: این میزان سهیمه بین کارخانجات دام وطیور و اتحادیه دامداران، مرغ های تخم گذار، واحدهای پرورش مرغ مادر گوشتی توزیع می شود.

سید مادح حسامی امروز پنجشنبه در سومین جلسه توزیع نهاده ذرت استان اظهار کرد: این میزان سهیمه ذرت اسفند امسال با قیمت هر کیلوگرم یک هزار و ۶۰۰ ریال به استان اختصاص پیدا کرده است.

وی  اضافه کرد: ۵۰۰ تن به کارخانجات دام وطیور ، ۳۸۴ تن به اتحادیه مرغداران گوشتی، ۱۴۴ تن به اتحادیه دامداران، ۴۵ تن به واحدهای مرغ تخم گذار و ۵۵۸ تن به واحدهای پرورش مرغ مادر گوشتی داده می شود.

مدیرامور طیور و زنبور عسل کردستان خاطرنشان کرد: از ابتدای امسال تاکنون  ۴۴ هزار تن ذرت ،۲۰ هزار تن کنجاله سویا و۷۹۰ تن جو، در استان  توزیع شده است .

مدیر کل پشتیبانی امور دام استان کردستان  هم با اشاره به اینکه آرامش خاصی در قیمت نهاده ها نسبت به سال گذشته وجود دارد، یادآور شد:  در بحث نظارت، دستگاه‌های نظارتی و بازرسی به جد اقدام کردند تا نهاده ها از دسترس سود جویان خارج شده و به مصرف کننده واقعی خود اختصاص پیدا کند.

کد خبر: ۸٬۰۴۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha