۲۵ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۶:۱۷
توزیع انواع نهاده های دامی به ارزش ۲۴۰۰ میلیارد تومان در اصفهان
در سال ۱۴۰۲ انجام شد؛

توزیع انواع نهاده های دامی به ارزش ۲۴۰۰ میلیارد تومان در اصفهان

اصفهان - نیلفروش؛ مدیرکل پشتیبانی امور دام استان اصفهان گفت: توزیع مدت دار بیش از ۲۳۴ هزارتن انواع نهاده های دامی به ارزش بیش از دو هزار و ۴۰۰ میلیارد تومان در سال ۱۴۰۲ در استان رقم خورد.

مهدی نیلفروش در گفت و گو با خبرنگار بازار اظهار کرد: درسال ۱۴۰۲ این اداره کل در راستای حمایت از تولیدکنندگان دام و طیور استان اصفهان، اقدام به توزیع انواع نهاده های مدت دار در سطح استان اصفهان نمود.

وی اضافه کرد: درطی سال ۱۴۰۲ با توزیع مدت دار هشت ماهه ۱۳۷ هزار و ۴۹۸ تن ذرت دامی، توزیع مدت دار ۶ ماهه ۹۰ هزار و ۳۳۸ تن جو دامی و توزیع مدت دار دو ماهه ۶ هزار و ۲۲۲ تن کنجاله سویا، در مجموع ارزش نهاده های تحویل شده به تولیدکنندگان دام و طیور استان به صورت مدت دار به رقم بیش از دو هزار و ۴۰۰ میلیارد تومان رسید.

مدیرکل پشتیبانی اموردام استان اصفهان تاکید کرد: در راستای تامین و تحویل نهاده های مورد اشاره علاوه براستفاده از  انبارهای استان از محل ذخایر استان های همدان،کردستان، گیلان، آذربایجان غربی و فارس نهاده هایی به استان وارد شد.

وی اضافه کرد: امیدواریم با توجه به میزان و نحوه تحویل نهاده های مورد اشاره به تولید کنندگان دام استان، شرایط مناسبی را در سال ۱۴۰۳ در تولید گوشت قرمز به عنوان استان پیشرو داشته باشیم.

کد خبر: ۲۸۲٬۱۲۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha