۳ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۳:۴۷
پیش‌بینی وزش باد با سرعت ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت در کرمانشاه
سرپرست مدیریت بحران استانداری کرمانشاه خبر داد؛

پیش‌بینی وزش باد با سرعت ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت در کرمانشاه

کرمانشاه- سرپرست مدیریت بحران استانداری کرمانشاه از احتمال وزش باد با سرعت ۸۰ تا صد کیلومتر بر ساعت در برخی مناطق این استان خبر داد.

به گزارش بازار به نقل از روابط عمومی استانداری کرمانشاه،  جلیل بالایی اظهار کرد: بر اساس بررسی‌های انجام شده توسط سازمان هواشناسی با توجه به ورود سامانه ناپایدار جوی به منطقه، وزش باد شدید با سرعت ۸۰ تا یک صد کیلومتر بر ساعت در نواحی غربی و شمالی استان کرمانشاه پیش‌بینی می‌شود.

وی با بیان اینکه اطلاعیه هواشناسی در مورد وضعیت جوی استان کرمانشاه در سطح نارنجی است، افزود: با ورود سامانه ناپایدار مذکور به منطقه از امروز تا صبح روز پنج‌شنبه در غرب استان کرمانشاه در قصرشیرین، سرپل ذهاب، گیلانغرب، ازگله، سومار و شهرستان‌های پاوه، روانسر، جوانرود، ثلاث باباجانی و سنقر و کلیایی وزش باد شدید و احتمالاً گرد و خاک پیش بینی می‌شود.

سرپرست مدیریت بحران استانداری کرمانشاه با اشاره به اثرات سامانه وارد شده به این استان گفت: کاهش دید، شکستن درختان، خسارت به سازه‌های باند، تابلوهای تبلیغاتی، داربست، دکل و گلخانه‌ها از اثرات احتمالی این سامانه خواهد بود.

وی با تاکید بر پرهیز از سفرهای غیرضروری ادامه داد: محکم سازی سازه‌های داربستی، دکل‌ها، تابلوهای تبلیغاتی و گلخانه‌ای ضروری است.

بالایی تصریح کرد: صعود به ارتفاعات به دلیل کاهش دید و هوای غبارآلود توصیه نشده و در راستای خدمات رسانی هرچه بیشتر، دستگاه‌های خدمات‌رسان در حالت آماده‌باش و مجهز به امکانات و تجهیزات در مناطق مختلف حضور خواهند داشت.

کد خبر: ۸۰٬۳۶۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha