۳ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۱:۴۱
رشد ۵۰ درصدی کسب و کارهای اینترنتی در ۶ ماهه اول ۹۹
عضو هیات مدیره اتحادیه کسب و کارهای مجازی اعلام کرد

رشد ۵۰ درصدی کسب و کارهای اینترنتی در ۶ ماهه اول ۹۹

الفت نسب، عضو هیات مدیره اتحادیه کسب و کارهای مجازی از رشد ۵۰ درصدی تراکنش‌های اینترنتی در شش ماهه نخست سال ۹۹ خبر داد.

به گزارش بازار، رضا الفت نسب درباره کسب و کار اینترنتی گفت: نزدیک به ۸سال است که کسب وکارهای اینترنتی در کشور گسترش پیدا کرده‌اند و به صورت رسمی فعالیت می‌کنند.

وی افزود: در یک سال گذشته به دلیل شیوع ویروس کرونا و محدودیت‌های گسترده به ویژه در بخش خرید، کسب و کارهای این حوزه رشد جهشی و زیرساخت‌های مورد نیاز این حوزه ناگذیر در زمان کوتاهی توسعه قابل توجهی داشته‌اند.

عضو هیئت مدیره اتحادیه کسب و کارهای مجازی با بیان این که هنوز آماری از میزان رشد کسب و کارهای اینترنتی در سال گذشته وجود ندارد، اظهار کرد: آمار ۶ماهه سال ۹۹، رشد حداقل ۵۰درصدی تراکنش‌های اینترنتی را نشان می‌دهد که مطمئنا افزایش حجم مبادلات در نیمه دوم هم قابل ملاحظه بوده است.

الفت نسب در پاسخ به پرسشی مبنی بر این که دریافت مجوز برای کسب و کارهای مجازی چه میزان نیاز دارد، توضیح داد: اگر استعلام‌های لازم مانند استعلام مالیات به سرعت آماده شوند، مدت زمان صدور مجوز کسب و کار کمتر از ۲۴ ساعت خواهد بود.

وی تاکید کرد: ثبت نام برای دریافت مجوز در سراسر ایران به صورت آنلاین و غیرحضوری انجام می‌شود و پروانه کسب پس از آماده شدن برای شهرستان‌ها پست خواهد شد.

الفت نسب در خاتمه اظهار امیدواری کرد مردم در سال جدید حتی در صورت از بین رفتن اپیدمی و محدودیت‌ها، خرید اینترنتی را فراموش نکنند.

کد خبر: ۸۰٬۳۴۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha