۳ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۱:۰۴
گازسوز شدن رایگان ۲ هزار و ۹۰۰ خودروی عمومی در استان سمنان
مدیرشرکت پخش فرآورده‌های نفتی منطقه شاهرود خبر داد؛

گازسوز شدن رایگان ۲ هزار و ۹۰۰ خودروی عمومی در استان سمنان

شاهرود- عرب‌عامری، مدیرشرکت پخش فرآورده‌های نفتی منطقه شاهرود گفت: دو هزار و ۹۰۰ خودروی عمومی در سراسر استان در قالب طرح گازسوز کردن خودروهای عمومی به صورت رایگان دوگانه‌سوز شدند.

علی اکبر عرب‌عامری در گفت‌وگو با خبرنگار بازار، با بیان اینکه دو هزار و ۹۰۰ خودروی عمومی در سراسر استان سمنان در قالب طرح گازسوز کردن خودروهای عمومی به صورت رایگان دوگانه‌سوز شد، تاکید کرد: خودروهای ناوگان عمومی تک سوز شامل تاکسی‌ها، ون و وانت‌بارها به صورت ۱۰۰ درصد رایگان دوگانه سوز می‌شوند.

وی افزود: مالکان خودروهای مسافربر شخصی از جمله تاکسی‌های اینترنتی و مسافربرهای بین شهری و روستایی استان سمنان نیز با ثبت‌نام در سامانه “www.gcr.niopdc.ir” می‌توانند درخواست خود را برای گازسوزکردن خودرو ثبت کنند.

مدیر شرکت پخش فرآورده‌های نفتی شاهرود با بیان اینکه پنج کارگاه شامل سه کارگاه در سمنان و دو کارگاه در شاهرود برای گازسوز کردن خودروهای عمومی فعال است، بیان کرد:  سه‌هزار و ۶۰۰ متقاضی برای دوگانه سوز کردن خودروی خود در سامانه اعلام شده در استان سمنان ثبت نام کردند که از این تعداد دو هزار و ۹۰۰ خودرو گازسوز شدند و بقیه درخواست‌ها با اولویت در ثبت نام اجرایی می‌شود.

عرب عامری افزود: ۷۲ تا ۹۶ ساعت پس از ثبت درخواست برای گازسوز کردن خودرو در سامانه، درخواست‌ها رسیدگی می‌شود.

وی با اشاره به رعایت استانداردهای لازم در کارگاه‌ها و نظارت کامل اداره استاندارد بر تمام مراحل تبدیل، گفت: هیچ نگرانی بابت ایمنی خودروهای تبدیلی وجود ندارد و با توجه به ۴۲ باب جایگاه سوختگیری سی‌ان‌جی موجود در استان، وضعیت بسیار مناسبی از لحاظ تعداد جایگاه در استان داریم و در حال حاضر کمتر از ۴۰ درصد ظرفیت جایگاه‌ها در حال بهره برداری است و اضافه شدن تعداد خودروها مشکلی ایجاد نخواهد کرد.

کد خبر: ۸۰٬۳۳۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha