۳ فروردین ۱۴۰۰ - ۰۹:۱۴
۵ میلیون سهامدار عدالت شماره شبای بانکی ندادند
رئیس هیئت مدیره اتحادیه شرکت های تعاونی سهام عدالت:

۵ میلیون سهامدار عدالت شماره شبای بانکی ندادند

ساری- توکلی، رئیس هیئت مدیره اتحادیه شرکت های تعاونی سهام عدالت کشور گفت: پنج میلیون نفر در کشور برای سهام عدالت شماره شبای خود را ثبت نکرده اند.

عسگر توکلی در گفتگو با خبرنگار بازار با بیان اینکه الزامی به ثبت نام در سجام برای دریافت سود سهام عدالت نیست، گفت: داشتن شماره شبا حساب ارائه شده برای سهام عدالت لازم است.

وی با بیان اینکه پنج میلیون نفر در کشور شماره شبای خود را برای سهام عدالت ارائه نداده بودند، گفت: کسانی که شماره شبایی را ارائه ندادند باید از طریق سجام اقدام کنند زیرا سامانه ثبت شبا بسته شده است.

وی گفت: ثبت سجام برای افرادی که شماره شبا را ارائه نکردند الزامی است و مبلغ سود شیوه مستقیم و غیرمستقیم سهام عدالت متفاوت است.

توکلی با اظهار اینکه سپرده گذاران غیرمسقیم در ۵۰ شرکت و سهامداران مستقیم در ۴۹ شرکت سهامدار هستند از این رو سود سهام شیوه های مستقیم و غیرمستقیم متفاوت است و این تفاوت سال آینده اعمال می شود.

رئیس هیئت مدیره شرکت های تعاونی سهام عدالت کشور در پاسخ به اینکه برخی از افراد هنوز مبلغ فروش سهام را دریافت نکردند، افزود: کسانی که تاکنون مبلغ فروش سهام را دریافت نکردند بهتر است نسبت به انصراف از فروش اقدام کنند تا در کف قیمتی سهام را نفروشند.

وی بر لزوم فرهنگسازی برای حفظ سهام عدالت تاکید کرد گفت: سهام دولت همانند گوهری با ارزش است و عده ای سعی کردند آن را با قیمت ارزان از چنگ مردم خارج کنند.

کد خبر: ۸۰٬۲۹۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha