۱۵ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۳:۱۸
تفاهم‌نامه سرمایه‌گذاری ساخت مترو تهران- پردیس امضا شد
مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید پردیس:

تفاهم‌نامه سرمایه‌گذاری ساخت مترو تهران- پردیس امضا شد

پردیس - مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید پردیس از امضا تفاهمنامه سرمایه‌گذاری ساخت متروی تهران- پردیس خبر داد.

سید مهدی هدایت در گفتگو با خبرنگار بازار، از امضای تفاهمنامه سرمایه‌گذاری ساخت مترو تهران- پردیس خبر داد و اظهار داشت: با تکمیل فاز اول طرح مطالعاتی مترو توسط قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا(ص)، تفاهم نامه سرمایه‌گذاری، احداث و وصل مترو پردیس به کلانشهر تهران با این قرارگاه امضا شد.

وی با اشاره به مسیر ساخت مترو اظهار داشت: کریدور قطار برقی پردیس به کلان‌شهر تهران، به طول حدود ٢۴ کیلومتر از جنوب فاز ٣ شهر جدید پردیس و در مرز شهر بومهن شروع می شود.

مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید پردیس ادامه داد: مترو پردیس پس از طی حدود ۴ کیلومتر به ایستگاه میانی در شمال تقاطع دره بهشت فاز ٨ این شهر رسیده و با طی ٢٠ کیلومتر، به ایستگاه پایانه جدید شرق در انتهای خط ٢ متروی کلان‌شهر تهران متصل  می‌شود.

هدایت عنوان داشت: مترو پردیس در مرحله تجهیز کارگاه است و کلنگ آغاز پروژه مترو تهران- پردیس پس از تجهیزکارگاه بر زمین خواهد خورد که با اتصال مترو شهر تهران به پردیس عبور و مرور ساکنین منطقه شرق استان تهران در شهرستان پردیس و اطراف تسهیل خواهد شد.

وی گفت: یک هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان بودجه برای مترو در نظر گرفته شده است و معتقدیم، که جمعیت فزاینده این شهرستان نیاز مبرم و واجبی به استفاده از حمل و نقل عمومی دارد، که مترو یکی از آن ها است.

کد خبر: ۸٬۰۱۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha