۳۰ اسفند ۱۳۹۹ - ۰۸:۴۱
سرمایه گذاری ۹۱۸ میلیاردتومانی در آبفای همدان/ آب موردنیاز کارخانه های بزرگ‌ تامین می شود
حاجی بابایی:

سرمایه گذاری ۹۱۸ میلیاردتومانی در آبفای همدان/ آب موردنیاز کارخانه های بزرگ‌ تامین می شود

همدان - نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی از سرمایه گذاری ۹۱۸ میلیاردتومانی در آبفای همدان خبر داد و گفت: کمبود آب برای ایجاد کارخانه های بزرگ‌اشتغالزا رفع می شود.

به گزارش بازار و به نقل از روابط عمومی دفتر نماینده مردم همدان در مجلس شورای اسلامی، حمیدرضا حاجی بابایی گفت: این سرمایه گذاری شامل ۵۰۰ میلیارد تومان از اعتبار ملی و ۴۱۸ میلیارد تومان فاینایس داخلی است که در همدان صورت می گیرد.

وی افزود: با پیگیری های صورت گرفته مدول دوم تصفیه خانه همدان با اعتباری بالغ بر ۵۰۰ میلیارد تومان اردیبهشت ماه سال ۱۴۰۰ به بهره برداری خواهد رسید.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: با افتتاح این پروژه ظرفیت تصفیه خانه همدان از۶۴۰ لیتر در ثانیه به ۱۲۸۰‌ لیتر در ثانیه افزایش می یابد.

وی اظهار داشت: با افزایش ۶۴۰ لیتر در ثانیه در تصفیه خانه همدان، شرایط برای تکمیل فاضلاب در  شهر همدان و به ویژه حاشیه شهر، بخش مرکزی و شهرهای جورقان، مریانج و افزایش ۶۴۰  لیتر در ثانیه به آب  تصفیه خانه همدان صورت می گیرد.

حاجی بابایی گفت در سال ۱۴۰۰ و ۱۴۰۱ این پروژه تکمیل خواهد شد که برای تحقق این هدف ۴۱۸ میلیارد تومان پیش بینی شده و از طریق فاینایس داخلی تامین خواهد شد.

وی افزود: در مجموع ۹۱۸ میلیارد تومان برای تکمیل این شبکه پیش بینی شده است

نماینده مردم همدان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اجرای پروژه های بزرگی که برای همدان برنامه ریزی و پیش بینی و غالب آنها در دست اجراست، گفت:  زیر ساخت های لازم برای جهش تولید و تعریف پروژه های و کارخانه های  بزرگتر که نیاز به آب دارند برای اشتغال در همدان مهیا شده و موج جدیدسرمایه گذاری ها درهمدان ادامه خواهد داشت.

کد خبر: ۸۰٬۰۸۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha